Kjøpte meg kjole på Wish eg…

 

Det må eg si: Å ta en selfi av seg selv i en kjole som….hva skal eg si? Samlet seg på midten og ga meg meget redusert bevegelighet, er jammen ikkje bare bare, pga av lyset burdet bildet vært tatt ute, men...
tenkte det var best å spare naboene for dette synet…

 

 

 

Altså, legger ikkje skjul på at eg har loket litt rundt på Wish de siste uke etter smarte dubbeditter….Har jo faktisk bevist for meg selv at alt av norske hobbybutikker eg shopper på/og fra selv handler på Wish…så da så…Anyway, kjolen over så overalt på Wish, legger heller ikkje skjul på at eg ble forelsket i den selv om den fornuftige stemmen brølte: “NEI, NEI og NEI!” Tja, fort gjort, klikk, klikk og den var allerede på vei…
70 kr kan eg stå i om dette ble en fiasko…*skattler*

Hmm eg visste det var en print kjole, men når eg ser på bildet over får eg en følelse av lin-lignende stoff, ermene er nå vitterlig brettet opp? ikkje det? Den henger uansett veldig fint…PÅ bildet vel å merke…*ler litt til*

 

 

 

 

Ser jo tålig grei ut her den henger, men eg får frysninger bare av å se på den….verre er det å ta på den….! Fargene er på langt nær så BRIGHT og klare som på Wish sitt bilde…

 

 

 

 

Jadda, det var sååå vidt eg fikk armene inn i kjolen, det var en KAMP å få den over puppepartiet…og der stoppet det gitt, ikkje sjans! 0 bevegelse i det badedrakt lignende stoffet uten stretch…Glatt og som sagt frysningsfremkallende! I halsen f.eks: Ingen fall i V-halsen, den ser ut som den bare er klippet til så det var litt frynsete…Det er det rareste eg har prøvd å kle meg i….Størrelsen? Vel…

 

 

 


Den svarte/hvite kjolen under er en jerseykjolen fra HM, den størrelse L og er akkurat passe romslig og behagelig til meg, til sammenligning bruker eg 85B i Bh….kjolen fra Wish er 2XL, eg dro på litt for eg antok at den var liten i størrelsen, ja og det var selv om alle som anbefalte kjolen skrev at den var perfekt i størrelsen…!
Perfekt ja….Nei, overhode ikkje.

Må bare le, og dette tar eg på egen kappe for eg burde virkelig visst bedre….men så er det da noe med når man faller for noe.…Ja for den ser jo sååå fiiin ut på bildet…Sukk.
For fremtiden skal eg holde meg til dubbeditter og intet annet!

 

 

 

 

Heldigvis var dette kjøpet flott! Måtte bare, siden de forrige liljene sto i 2 uker! Kastet de i dag og siden MesterGrønn hadde fått inn nye bare måtte de bli med hjem! Skal bare klage litt: Det er VARMT og klamt, har akkurat vært i dusjen og fått på pysjen så nå venter eg på tordenværet og en frisk fredagskwell 🙂 I kwell blir det “kose”middag fra frysedisken på Kiwi, er det varmt så blir det enkelt når eg er kokken! Blir fisk da, tror det blir godt! Lov å håpe, men mulig eg også nå blir lurt av innbydene bilder….sukk

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille :)
Vibbedille på Instagram

11 kommentarer
    1. Kjoler og lignende kjøpes kun fysisk i butikk😊 Har hatt en del bomkjøp på nett🤣
      Ønsker deg og dine god sommer, Vibbe😊

      1. Ja eg pleierå kjøpe de på tryggere butikker, men denne var jo sååå fin så eg måtte prøve hehe God Sommer til deg og dine også 😀

    2. Tusen takk for at du deler «bak fasaden», det setter jeg veldig pris på og nå fikk jeg meg en god latter.

      Fredagsklem fra Laila

    3. Du e ikkje aleina om å ha gått i fellå med enkelte klær i ministørrelser fra Kina, skulle ha ein romslig og sid jakkekåpe i mørkeblått til stadion, og bestilte største størrelse 6XL og tenkte dette må jo iallefall ver merr enn stort nok, nesten som et lite telt..men akk nei, tilsvarer ca norsk størrelse XL men med 10 cm for korte armer. Kjøpet blei gjort via AliEpress, som eg syns e hakket greiare å forholda seg te enn Wish siden de ofta ikkje hadde porto og dermed blei billigare.

    4. Den er fin, på bildet. Returner!
      Eneste mulighet til å fjerne slike ugunstige eskapader.
      Du er ikke alene:-)

    5. Vet du. Det jeg synes er kjekt med Wish er at jeg alltid får pengene tilbake hvis jeg ikke er fornøyd. De ber meg om å ta bilde av produktet og sende til dem med kort forklaring. I ditt tilfelle ville det da blitt misvisende størrelse og farger. Så får jeg beskjed om at jeg vil få returnert pengene og kan beholde produktet.

      1. Eg har aldri returnert noe, men har heller aldri kjøpt klær før. Ser at det ligger i historikken hvor eg kan huke av og skrive, tror eg skal gjøre det bare for å se hvor effektivt det er 🙂 I utgangspunktet visste eg at dette kunne gå skjeis og hadde nok ikkje kjøpt kjolen om den f.eks var dyr.

    6. Jeg har også gjort noen “kupp” hos Wish. Er det for godt til å være sant, så er det det…😅😅 handler ikke mer der nå.

Siste innlegg