KLART DU KAN STRIKKE LEGO!

Designet av Becca Hulme Designs

 

Hvem liker ikkje Lego?? Ehee Dib var faktisk ikkje så veldig glad i lego som liten, kun en kort periode egentlig, eg der i mot samlet og sparte til en diger LegoBy da eg var liten og ble i grunnen aldri lei! Prøvde så godt eg kunne å få Dib med på at Lego var GALkjekt, men det endte alltid opp med at det var eg som satt å bygget!! Vel, i fjor solgte me bare alle eskene med helt ubrukt Indiana Jones Lego og der med fikk han heller kjøpt seg noe som han likte:) Det er ganske umulig å få gjennomslag for “Jammen dette er kjempegøy” om ikkje interessen er der 😉 

 

Designet av Becca Hulme Designs

 

Dette ligner jo virkelig på ordentlige LegoKlosser så dette var absolutt noe eg fint kunne ha strikket! Årets Julegave til noen som elsker lego, eller bare til noen som trenger litt Lego i livet sitt??hihi Ville ha brukt et stødig ullgarn og strikket det litt fast, jepp, sånn ser eg det for meg at kunne blitt bra!

 

 

BUILDING BLOCKS BLANKET
Bildet over
65 cm X 65 cm +
info om hvordan strikke det 120 cm X 140 cm

 

 

* * * *

 

Fytti for en irriterende dag det var i går da gitt!! Eg klarte aldri helt å våkne, ikkje en gang da eg var ute å kjørte!! Var heller ikkje våken da eg måtte innom et sånn type offentlig kontor og burde absolutt ha kwilt en time eller flere da eg kom hjem, men eg bare tvang meg gjennom hele dagen! At eg ikkje sovnet da eg kjørte Dib på trening er merkelig! Tok meg en lang dusj for å klare å holde meg våken til minst kl 23!! Eg var på vei i seng et sted mellom kl 23 og halv 12 og eg trooor eg sovnet lenge før eg traff puta, eller i det hele tatt kom meg inn på soverommet! Var nødt for å holde meg våken (selvbestemt) for å klare å sovne så pass tidlig hehe Måtte TIDLIG opp i dag ser du og nå føler eg meg ganske så kvikk og våken, å ja da, eg har vært ganske lenge nå eg våken ser du! Trodde i grunnen at det skulle være mye lysere ute?? Hæ? Det er jo KULLsvart jo!?? Hmm ikkje Milo ville ut en gang!

 

Dette stuntet mitt (haha) henger sammen med at eg skal til frisøren 🙂 Jepp, det “Koster” å holde seg fin haha Har avtale der kl 10 og da bør eg få i meg medisinene mine gaaanske mangen timer før eg skal ut å kjøre, så da blir det sånn vettu. Har andre ting eg skal ordne etter frisøren hvis ikkje hadde eg bare tatt bussen til Stavanger, men eg gidder ikkje “busse” over alt for etter frisøren er eg som regel så sliten at eg bare vil hjem. Begynner å bli en stund siden eg freshet opp håret så nå må de små grå i pannen BORT!! Dessuten har håret virkelig grodd disse vintermånedene! JIS! Når eg nå står oppreist rekker håret midt på rompa! Nop! Har faktisk ingen planer om klipp, muuuulig en liten stuss om det trengs, men eg vil ha sååå langt en stund for da er det fortsatt
ganske så langt om eg krøller det også 🙂

 

Etter frisøren skal eg ut å snope på NoSmoke! Åååå det er ganske kjekt faktisk og planene er å smake meg frem til en skikkelig digg Jordbærsmak ♥ Har fått noen tips så nå krysser eg fingrene 🙂 Fy filleren eg er STOLT av meg selv!! 67 dager siden eg tok min siste trekk og det har ALDRI skjedd før og eg har røykt i 30 år!! FYSJ!! Savner ikkje røyken en eneste plass, ikkje en gang etter middag!! Endelig har eg også oppdaget at skyllemiddel til klærene er avhengighetsskapende!! HERREGUD så godt en deilig genser dufte når den får litt bringebærduft på seg!! Før har eg bare syns at alt dufter en snev av vanlig håndsåpe når det er rent og har ikkje helt skjønt Amira sin fasinasjon for å ha mangen forskjellige flasker skyllemiddel tilgjengelig! TAKK AMIRA ♥ Takk for at du tok ansvar og ga meg den beste Julegaven ever!!

 

Planen nå er å få i meg anseenlig mengder kaffi og ei lita skål med Cottage Cheese og Yoghurt slik at eg ikkje sovner hos frisøren, ja for garantert at eg i løpet av dagen sikkert må ha en kwil – Bare ikkje hos frisøren haha

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg