Klar for å dåne litt? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Elena Gotlib

 

Ååå eg kan kjenne på gleden det gir når man strikker et stort og lekkert Lacesjal! Finnes det noe mer tilfredsstillende enn når maskeantallet stemmer etter en pinne? Ikkje sant! Hekkan hvis man mangler en, da koker topplokket, for me som vet, vet at det ikkje bare er å “lage” seg en ny maske! Når alt går på skinner er det en nytelse å strikke. Vet at mange av dere elsker sjal som dette så inni mellom må eg plukke med meg noen når de dukker opp, extra kjekt er det jo når oppskriften i tillegg er gratis 🙂

 

 

 

Designet av Elena Gotlib

 

Sjalet strikkes etter diagram og det er strikket i Drops Lace 🙂

 

 

APPLE TREE LACE SHAWL
Bildene over
205 cm X 95 cm
Gratis Strikkeoppskrif

 

 

* * * *

 

 

 

Vel vel, da er eg ganske snart klart til å kaste meg over litt rydding! Skap og skuffer på planen som sagt, må få organisert en plass til Dib sine arbeidsklær, er en del av de! Eg foreslo for han at han kunne få sine egne knagger ute på vaskerommet da eg egentlig syns at arbeidsklær som det passer der, men det ble visst litt knotene å gå ut der å kle seg. Skjønner han litt siden det ikkje alltid er like fremkommelig “der ute”. Men, eg tror eg skal klare å få til en plass i de “skuffene” eg skal sette inn i skapet hans, det er hvis Ali gidder hente de opp igjen fra garasjen haha Vel, eg sa til han da eg ryddet ut av de samme skuffene når eg tok kjøkkenet at de bare kunne stå på gangen enn så lenge, men nei.

Men ok, fikk strøket alle ekorna i går kveld og senere i dag står grana for tur 🙂 Er veldig spent på monteringa! Ahaaa shit!! Amira kjøpte lim til meg i går, men eg glemte å spørre henne hvor den er….mest sannsynlig er den med henne i veska tilbake på jobb! Jaja om så er har eg plenty av annet å bedrive tiden med, tja,
eg kan jo perle noe mer eller rett å slett sette meg å strikke 🙂

 

 

LAG DEG EN
STRÅLENDE DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg