Klar for ei ny dille? -Norsk Oppskrift

Reklame | Rito Hobby

 

Å ja, ikkje er eg bare blitt hekta, men eg har jo også forelsket meg i et nytt og deilig garn; Infinity Hearst Petunia som du finner hos Rito Hobby. Eg hadde aldri trodde eg ville like det, men altså…Awww se på denne fyren da!? Oppdaget ved enn tilfeldighet denne KoseSausen som garnet egner seg helt perfekt til ♥ Gjett om eg skal hekle meg en hel flokk! Er ferdig med en og den neste hekler eg spesielt til at den skal passe inn i sofakroken.

 

 

 

 

 

Ikkje sant? Lett å like denne fyren? Har fått i hus en del gult Petunia også med tanke på påsken. Holder på med en idé som snart skal testet for kyllinger hører jo til i påsken, og i dette garnet blir de omtrent “Helt forektige”!

 

 

 

 

Til ansiktet er det brukt bomullsgarn, du kan bruke et garn av Denne Typen f.eks.
Ellers trenger du en stump med tynt svart garn, broderi garn funker fint.

 

 

 

 

Min sau har en total lengde på ca 40 cm. Du kan henge den på veggen? Den kan slenge i sofaen?
En liten og dekorativ type dette her ser, veldig omgjengelig av seg 🙂

I oppskriften er det brukt et tynnere fløyelsgarn og det hekles derfor med dobbel tråd, det slipper du med Infinty Hearts Petunia, hekler med enkel tråd og du trenger litt over 1 nøste til en sau 🙂 Regner med det dukker om et svart får eller 2 også hehe Hører liksom med 🙂 Oppskrift på KoseSau kan du kjøpe HER INNE 😀

 

 

* * * *

 

 

Eg tenker eg bare fortsetter å hekle på min terrakottabrune sau mens eg ser på en ny spenningsserie på Viaplay. Ble ferdig med “Mary Kills People” på Viaplay i dag – Anbefales!! Dib har bestilt JULEGRØT til kwells så eg tenker eg koker ei gryte, funker fint som iskald morgengrøt i følge han 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Herlig sau. Med fyll i magen kan det bli pute også, eller?
      Det var jo fristende….. 🤗

      1. Ja du kan fylle den, men blir nok litt liten som pute. Er opprinnelig ment som en Koseklut greie, men den er like søt bare tilå slenge rundt også 🙂

Siste innlegg