Klar til Påske? – 5 Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Patricia Grace Evans

 

Ok, nå er det sånn…atte…har du tenkt som meg å pynte før helga er det på tide å få gang! I allefall om du har tenkt å strikke litt nytt 🙂 Nå er jo ingen av disse prosjektene noe særlig avanserte så de går nok rimelig kjapt 🙂 Dessuten kan du jo bare strikke hele påsken og pynte etter hvert. Det eneste eg må gjøre før eg pynter er å vaske de 2 “ryene” me har på bordene, ellers er det jo bare å spre litt farger og kyllinger. Egentlig er eg jo tidlig ute fordi eg har plantet ut og eg har aldri plantet blomster til påske før, i allefall ikkje påskeliljer! Pleier bare kjøpe et par som me har inne. Dessuten har eg jo en del perlerier som skal lyse opp i påsken i år 🙂 Eg har også nesten ryddet plass til Trollhasselen (påsketreet) og der skal det opp litt påskeegg. Egg ja….Ahaaa må jo kjøpe litt påskesnop også….Hmm…men på Europris selger de nå bokser på 2 kg av en sort til 99 kr pr kg…Oki….Det var jo nå me skulle vært 10 stk som kjøpte en boks hver for så å bytte litt med hverandre…Kjipt med bare en eller 2 sorter…*Valgets kvaler*. Tror eg kjører en ren sjokoladepåske i år eg! 🙂

 

BOCK BOCK, I`m A CHICKEN
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Jean Greenhowe

 

EASTER EGG TREATS

 

 

 

 

 

Designet av Anna Hrachovec

 

TINY CHICKENS

 

 

 

 

 

Designet av Fiona Goble

 

FABIENNE CHICKEN

 

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

FUZZY EASTER CHICKS

 

 

 

 

 

* * * *

 

 

Å jadda, har kost meg i dag eg! Dette er dagens produksjon + eg har strøket det som ble perlet i går. Så ja, vel….nå etterpå skal eg male! Jepp, er jo multikunstner vettu haha Nei, men jo eg skal male da 🙂 Har hatt kick på MAAANGE hobbyer opp gjennom årene så det er godt å ha det man måtte trenger i hus NÅR man trenger det 🙂 Skal stæsje opp litt på disse perlerien og gjøre de klar til å pynte opp rundt omkring 🙂 Når det er gjort er planen
å innta go`stolen sammen med strikketøyet og se Ozark!! Det ble ikkje i går ser du, fikk sett siste episode av ses 2 bare for å hente opp tråden, men i kwell skal eg starte på ses 3 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei fortsatt like ivrig Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg