Knalltøff Kjole – MÅ HA – Strikkeoppskrift

Designet av Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

3 lengder og 3 halser, velg, vrak og mix det som passer deg best! Luksus dette vil eg si, det mangler bare å strikke den 🙂 “Ja Takk” til alle varianter sier eg…sukk…eg må gjøre alvor av
å ansette noen som kan strikke for meg *ler*

Akkurat som den på bildet over kunne eg tenkt meg! Uten ermer og litt høy hals er jo helt perfekt utover høsten/vinteren ute å krepere av varm under vinterkåpa f.eks.

 

 

 

Designet av Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

Eller kanskje du nøyer deg med en vest?
Strikk det som måtte passe deg 🙂 Det er Brooklyn Loft eller Peerie som er i sving i disse prosjektene, tynn ull eller tynn merino. Eg har nå lagt denne oppskriften litt til sides for det spørs om eg ikkje må ha meg en sånn ja…

 

MODERN TABARD
Bildene over
Str fra 81 cm til 183 cm i overvidde
Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Ååå men eg har surret og klisset i dag! Nå er eg snart i mål, fortsatt ikkje helt fornøyd så litt om igjen ble det også
i dag, men nå er eg et sted nærmere enn det eg var i går 🙂 Gir meg ikkje før eg er fornøyd!

Men du, nå lurer eg på en annen ting….Det gjelder bloggen min! Ut i fra statistikken bakom her kan eg se at det nesten ikkje er trafikk verken PÅ eller FRA Facebook. Det eg lurer på er: Ser du f.eks mine publiseringer på Facebook og hvor ser du de f.eks? Muligheten du har for å se de er på min Private FB profil, bloggens egen FB siden eller på diverse FB Grupper. Det kan se ut for at det er en “blokkering” på FB et sted,
eg vet ikkje ennå, men noe er det…

Har nemlig fått tilbakemeldinger på at det siste blogginnlegget ble publisert 21.april, og eg har jo blogget og postet daglig etter det. Hadde satt pris på en tilbakemelding på dette, men hvis det er et problem er det kanskje ikkje så mange som ser hva eg skriver nå heller hehe Men men, man må jo starte
et sted når man skal nøste opp et problem 🙂

Nå skal eg klisse litt og så inntar eg kwellsroen med strikketøyet 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

18 kommentarer
    1. Jeg får alltid opp blogg-innleggene dine på Facebook, i dag fikk jeg innlegget opp på Facebookside – tante er fortsatt gal

    2. Eg ser dine innlegg😀 men har ikkje sett noen snapper på flere dager,bortsett fra en liten i dag

      1. Eg Snapper mest når eg har “noe på gang” det er nok derfor det har vært litt dødt fordi eg har ikkje lyst å snappe det eg lager om dager før det er ferdig 🙂 Da glemmer eg meg litt ut ang Snap ser du 🙂 Eg popper nok opp igjen ganske snart 🙂

    3. Jeg fikk mannen min til å søke deg opp på Facebook på Tante er fortsatt gal. Ingen problemer med å få deg og alle innlegg opp. Og han er ikke venn med deg på Facebook. Håper det er noe til hjelp. Selv leser jeg bloggen direkte på nett.

    4. Hei *S*
      Jeg leser deg via FB, Er ikke venn med din personlige side. Ser deg via Gruppen din og Tante er Fortsatt gal *S*
      Det eneste som nytter er å ikke gi seg *S*
      Mona *S*

      1. Stemmer det 🙂 Det nytter ikkje å gi seg, var derfor eg måtte lufte det litt når for eg har sett det i over 1 mnd nå at noe ikkje stemmer 🙂 Ordner seg nok 🙂

    5. Jeg har lest stort sett hver dag fra min FB-feed. Hovedinnlegg med overskrift kommer fra «Vibbedille.blogg.no»

      Over innlegget står «GroVibekeNajem» og «TanteErFortsattGal» har delt en lenke:

      Jeg får i pose og sekk, med andre ord 😂.

    6. Dine innlegg popper opp på min vegg.. og det er jeg glad for. Leser den hver dag.
      Venter spent på din neste kreasjon nå.
      Ha en flott torsdagskveld 🌞

    7. Som Hilde j skriver så popper du på veggen min i fb som Tante er Fortsatt Gal!.
      Bloggen din er min favoritt 😍

    8. Hei. Jeg har ikke sett noen innlegg på fb på lenge. Men jeg leser bloggen din hver dag så jeg har ikke tenkt noe over det.

    9. Hei 🤗
      Jeg ser også alt som før, men må innrømme at jeg ikke er så aktiv med lesing av blogger og innlegg nå i disse sommerdagene, men leser når jeg er pålogget og ser innleggene, gjerne via facebook..🥰

      Goood helg ❤❤

    10. Gurimalla så mye interessant du har føre deg 😍
      Eg e vel ei sjel så elsker å lage ting, sammle på ting som brukes i tingan e lager. Hobbystasjet mitt e min lykke å glede 🥰👍
      Du ga meg inspirasjon i massavis då eg leste gjønå bloggen din 😍

      Eg like å pussle med det meste, skraping, sy på maskin, strikke, hekkle, leire, sementstøperier… tja… allt kan bli gøy. Allt e og bare på hobbybasis.

      Deilig å finne likesinnede kreative mennesker der ute 🥰👍 DiY e gøy! 👍🥰

Siste innlegg