Kort og Godt + Helt Lekker

Designet av Dianna Walla

 

Å jadda! Eg liker definitivt GRØNT! Selv om denne er cropped på lengden gikk den rett hjem hos meg, mønsteret falt virkelig i smak ♥ Muuulig eg dog hadde strikket den litt lengre, bare bitte litt, sånn ca 10 cm`ish i allefall, men det er meg *smiler*. Liker best når eg kan “pakke inn” magen litt, i allefall til et lite stykke under navlen, men falt for toppen på alle måter. Det poppet jo også opp en tunika/kjole i A-fasong i hodet mitt med dette mønsteret! Jajaja så typisk meg! Med en gang eg finner noe eg virkelig liker så spinner hodet rundt og det popper opp med andre varianter med en gang! Tror bare eg må kjøpe denne oppskriften med en gang før eg glemmer den 🙂

 

 

Designet av Dianna Walla

 

Jepp, ganske enkelt både snaisen, flott og lekker ♥
Garnet både ser og “høres” helt deilig ut, du kan kikke på det HER INNE 🙂

 

 

IRONWORK TEE
Bildene over
Fra 97 cm til 180 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Lørdag morgen og alt for tidlig opp, absolutt ikkje helt optimalt gitt! Klarte nå å legge meg noenlunde tidlig i går og skal i grunnen være fornøyd med 6,5 t på øyet. Håper bare ikkje det blir en sånn sløv lørdag for eg har jo nytt garn ved min side som skal sprettes! Planen min er å komme godt i gang med det prosjektet siden det kommer ny garnpakke ut i uka som garantert kommer til å friste! Eg vet at det eg skal strikke da kommer garantert til å bli en favoritt og midt i blinken til meg og vintertemperaturer 🙂 Får satse på at det blir litt kaldt i vinter siden min egen temperatur til tider kan være ganske høy *ler*

Om en stund er det ut å kjøre siden Dib skal trene hele dagen og Amira skal på Blåtur med jobben så gudene skal vite hvor hun ender opp haha Sånn sett blir det jo en rolig dag her i heimen og forhåpentligvis med mye strikking! Først av alt nå må eg bare bøtte ned med kaffi slik at eg våkner!

 

 

 

GOD LØRDAG TIL DEG OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt Ivrig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg