Koselig Shoppetur endte rett i dass…


Som eg nevnte skulle eg bare full fart opp til mor mi i 14 tiden å hente henne fordi hun skulle ha noen som skulle vaske huset og ordne i hagen. Hun liker ikkje å være hjemme da, før me skulle hjem til oss skulle me bare en kjapp tur på et gartneri på Fredheim/Sunde et lite stykke unna. Mor mi hadde nemligen vært der i går og kjøpt noen utrolig flotte og store Georginer og de måtte eg sjekke ut og evn plukke med meg en hehe

FYYYY for et FANTASTISK Gartneri!! WOW!! Bor du i omegn, ja da anbefaler eg seriøst at du MÅ gå der!! Aldri sett så stort eg eller såå mye blomster før eg!! SELVÅG Gartneri heter det og det ligger ned mot Fredheim der oppe på Sunde (Ned v/Esso stasjonen) Eg bare lurer på HVORDAN eg kan gå glipp at dette gartneriet!?? Vel vel, eg kom meg da inn og følte eg hadde kommet til blomsterhimmelen og de Georginene var jo berre et SYN så eg endte opp med ikkje mindre enn 5 stk!! Se og NYT (Vanskelig å ta skikkelige bilder når sola skinner)

 

(Kjøpte 2 av disse ↑)

 

 

 

 


Denne siste her er den som Ali har maset på! haha Ligner på Nemesia og han ville ha en burgunderfarger, eg kjøpte en babyrosa tidligere, men det var jo ikkje godt nok haha Skulle egentlig ha en til sånn Georgine plante, men glemte det jo siden eg ble stående å skravle med hun i kassen hehe men men! Den var HELT svart i bladene og hadde blodrøde blomster, så eg må definitvt tilbake der ja og det syns eg du også bør! FOR noen herlige priser! For hver av disse DIGRE Georginene betalte eg KUN 135 kr og for den stor Nemesia look alike`en til
Ali betalte eg 60 🙂 KremPriser må eg si.

 

Men, ja turen gikk jo på en måte til helvete og blir nok siiiikkert svindyr likevel!!! Fytti katta! Da me kjørte fra Gartneriet lyste plutselig termostaten på bilen og det er jo ikkje bra!! Svingte inn til sia og etter litt frem og tilbake med Ali ringte eg bare til Falken 🙂 Der ble eg satt i kø for henting, de regnet med at det ville ta ca 2 t!!! OMG!!! Jaja eg avtalte bare med han i Redningsbilen at eg gjemte bilnøkkelen under bilen så fikk han bare hente den når han hadde tid, men at eg da ville ha bilen helt hjem og ikkje på verksted – 0 problem svarte den koselige mannen 🙂 Ali vil sjekke den først før me evn leverer den på verksted. (Har heldigvis Full Kasko så det kostet ikkje ei krone) SÅ ja, mor mi og eg tok da en taxi hjem til mor for å hente hennes bil og sååååå var det å få alle blomstene over i nok en bil (Kunne jo ikkje la de stå igjen i vår bil så de måtte jo også inn i taxi`en hehe) Vel hjemme ble det dandering av blomster på terrassen (Se snapchat om du vil) før eg igjen måtte ut! Da var det henting av pizza og Dib på trening så ja….EG ER KAPUTSKI!!! Men eg har MASSE sykt nydelige blomster på terrassen ♥

Nå skal eg strikke tå på sokk nr 2 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN MAGISK KWELL!

 

 

Go`klem fra ei super optimistisk Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Det gikk jo rimelig bra AFTER ALL, selv om det var litt kjedelig med alt styret.. Men blomster i hus og bil som kanskje ikke blir så dyrt likevel.. 🙂

      1. Har inntrykk av at inngangsbilletten til et bilverksted starter på 2-3.000,- Så helt billig blir det ikkje hvis ikkje gemalen kan fikse det selv, han har nå demontert en bilmotor før han 🙂 Krysser fingrene 🙂

    2. Du e no berre go 🙂 krysser fingrene for at det ikkje e så masse gale med bilen. Nydelige blomster forresten .

      Helsing Annemor

      1. ALi er flink med biler så han skal prøve først selv å se hva han kan gjøre 🙂 Krysser fingrene for eg hadde i grunnen andre planer når det gjelder skattepengene som kommer neste måned haha Men, om så gale skulle være er det jo himla godt at eg får en herlig sum igjen 🙂

    3. Nydelige blomster. Fikk med meg noen flotte Georginer i dag, da jeg var på shopping. Kjekt å se det blomstre, selv om det er surt ute.
      Håper ikke det blir altfor ille dyrt å reparere bilen👍😊

      1. Ja de er helt AMAZING <3 Men tror eg må tilbake!! Må bare ha den som er helt svart i bladene, har aldri sett det før og den er helt utrolig! 🙂 Krysser fingrene for bilen 🙂

    4. Det blir alltid så mye styr når noe er galt med bilen, og i alle fall hvis man må vente på redningsetaten. De har som regel masse å gjøre. Så flotte blomster du har kjøpt…, tror jeg skal stikke innom hagesenteret selv i løpet av et par dager ;o))

Siste innlegg