Kul Teknikk, Stilig Teppe og GRATIS Oppskrift

Designet av BebaBlanket

 

Kul teknikk til å bruke i et pledd 🙂 Designeren har lagt opp til at du også kan bruke teknikken til et så kalt TemperaturTeppe 🙂 Det vil i løpet av året bli oppdatering av oppskriften med 3 andre teknikker. Poenget er om
du vil endre teknikk etter f.eks årstiden i tillegg til temperaturen. Du kan selvfølgelig droppe både temperatur
og årstider og bare hekle deg et kult teppe i akkurat den eller de fargen(e) du selv ønsker.
Det er jo uansett kjekt å plukke med seg nye og spennende teknikker 🙂

 

 

 

Designet av BebaBlanket

 

Bilder som dette får jo selv den mest standhaftige til å miste fotfestet!
Har du muligheten så plukk frem alle fargene du vil bruke og bare kos deg gjennom vinteren 🙂

 

MOSAIC TEMPERATURE BLANKET
Bildene over
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Eg har hatt en effektiv dag uten at andre har fått plantet planer i hodet mitt! Nå har eg litt høylytt gitt beskjed at eg skal ha noen dager med ting eg skal gjøre av egen fri vilje og fordi eg har lyst haha Så ja, da ble det en kjapp tur ut på Europris for hvis eg skal plukke ned julen ute må eg ha et sted å legge pynten 🙂 Tok den største Bedroller`n eg fant og håper den er stor nok!?! Det er den Narren som er størst, eg kan dele den i 2 (tar av hatten) men om den er max 76 cm er eg usikker på….trooor kanskje den er ca 80…Hmm jaja, om så er får eg montere den bakom ei dør eller noe – Et sted den ikkje vil bli sett *ler* Ellers vil eg tro at alt ute får plass opp i her 🙂
Selve boksen bare ruller eg under senga, ganske greit sånn.

 

 

 

 

Kjøpte også en “Tjukk” boks som eg har puttet alle 3D juleperlerier opp i 🙂 Det gikk veldig greit! Får se hvor denne havner, kanskje bare rett under skrivepulten min eller på Garnrommet. Sola var på vei ned når eg hadde spist middag så eg drøyer nedplukking ute til i morgen, bedre å stå ute i sola å gjøre det 🙂

 

 

 

 

Nå er sola gått ned for ei stund siden og eg er straks klar for å sette meg til rette å strikke 🙂 Fikk laget ei diger gryte med plukkfisk i dag, vil tror at noe går i fryseren også. Alltid godt med litt kjapp middag på lur. Har også tatt
å ribbet fenalåret! Passer fint med ei snadder Ertersuppe nå når det er sååå kaldt! Fenalåret skal ligge i vann til
i morgen og da tømmer eg også ei eske med gule erter opp i og koker det 2-3 timer. (Ertene har eg allerede lagt i vann)
Mer om denne fantastiske suppa kommer garantert på Snapchat i morgen (vibbedille). Minnes suppa eg laget
i februar i fjor, Åååå hekkan den var god! Ei skikkelig varm suppe 🙂 Har du et fenalår som er klart for ei suppe? Hiv det i ei gryte NU og legg gule erter i vann og bli med å lag verdens beste ertersuppe i morgen 🙂 Tenkte også at eg skal lage en porsjon Grissini, deilige Italienske brødpinner som er himmelske til suppa ♥

Før eg helt setter meg til rette med en kylling på strikkepinnene skal eg bare fylle opp en maskin med klær 🙂

 

 

LAG DEG EN AVSLAPPENDE
MANDAGSKWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. mosaikk hekling,det var fint iallefall :=) en herlig karusell med farger.
      Fenalår suppen hørtes helt fantastisk ut ,nå ble det suppe her i dag ,kjøttsuppe ,fikk tømt kjøleskapet for div rester som havnet i suppen ,skikkelig god vintermat .Fenalåret mitt er ikke klar for å bli til suppe ennå ,men når den dagen kommer skal eg huske på denne oppskriften

    2. Ertesuppe hadde vi allerede i romjula, kokt på en røkt svineknoke.
      I dag har vi spist opp spekemat vi fikk i julegave (i 2019) og en potetsalatboks som snart gikk ut på dato, med frisk salat og eggrøre til ble det er herremåltid

Siste innlegg