KULE SOKKER ~ Strikkeoppskrift

Designet av Wenche Wolter

 

Nå snakker me! Stilige sokker sånn midt i uka er bænkers, eller hva? Har du et nøste med Opalgarn 4-ply så er det bare å sette i gang. Gjerne et flerfarget Opal, da får du nemligen de kuleste helårssokkene ever!

 

 

 

Designet av Wenche Wolter

 

Klarer ikkje helt å se hva og hvordan de strikkes, men ut i fra info`n eg finner begynner du verken oppe eller ved tåen, her starter du på midten! Det i seg selv gjør jo dette til et par spennende sokker! Umulig å nekte for det *ler*

 

TRIBUS 30
Bildene over
Fra str 34 til 48
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Nok en dag hvor sola kommer seg helt opp på en knall blå og skyfri himmel! I følge Yr skal det være sånn hele dagen og 17 gr – Da må det bli en Byvandring i dag! Siden eg skal til frisøren kl 13 utgår tur i dag. Vanligvis når eg skal til frisøren parkerer i P-Huset rett under frisøren, men du vet.…Nå er eg så sprek at eg skal parkere på andre siden av byen og gå gjennom hele sentrum heller. Kan jo kjapt avsløre at Stavanger sentrum slettes ikkje er stort, men en fin tur kan det bli likevel 🙂 Får kjøre litt tidlig og ta meg en runde, kanskje ta med litt svane- og andemat? Det kan bli bra 🙂 Greit å lufte seg godt for det blir en del timer i stolen i dag når nye krøller skal kreeres 🙂

Sånn ellers….? Eg lar meg VIRKELIG overraske hva “folk” lager kvalm over…?? Som du vet var det 2 bloggtreff
i Norge i helga…Det høres litt massivt ut?….Til sammenligningen når det er 2-3 strikketreff på en og samme helg, ja da er det nesten tomt for strikkere i landet bortsett fra på treffene…En vennegjeng på 4 koset seg i Drammen
og en noe større gjeng på ca 11 var samlet rundt bordet i Tr.Heim…TENK hvis eg hadde vært på kafe med noen av bloggerene her i vest på lørdag!?!? Oj Oj tør jo nesten ikkje tenke på konsekvensene….

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
Livet er for kort til å lage kvalm av bagateller

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Her kan jeg ikke bruke en annen betegnelde, enn at det er sykt og utrolig barnslig. Voksne mennesker. Som om bloggtreffet ble kuppet av at noen ikke kunne reide, av mange grunner, men ønsket en samling allikevel. Minibloggtreffet ble ikke annonsert før bindende påmeldinger og hotell var i boks i Trondheim.
      Har gjort meg mine samme tanker, om noen i mitt distrikt skulle ha et lite treff før sommeren setter inn for fullt, og det falt på samme dag? Oi, oi 😅 I stedet for å oppmuntre hverandre landet rundt og heie på hverandre. Helt uforståelig. Det er jo toppen av alt å skrive et milelangt dikt om svik og diverse. Trodde ikke det jeg leste da det ble publisert på bloggen. Har stort sett lest den angjeldende blogg, helt til diktet ble bublisert. Nå har jeg vært, og kommer til å være, så barnslig, hvis jeg kan si det sånn, at bloggen ikke blir lest mer av meg.
      Ha en fin dag 😊

    2. Ja det diktet som ble publisert i den forbindelse var virkelig lavmål! Rett og slett slemt synes jeg. Jeg måtte jo lete det opp….
      Nei, den bloggen blir ikke lest flere ganger av meg heller, ett sted får grensen gå!

Siste innlegg