Kuleste Sokkene – Strikkeoppskrift

Designet av Caitlin Grace

 

Altså! Dette er sokkene du burde hatt på deg denne måneden, får strikke fort 🙂 Uansett, stilige og for seg gjorte sokker. Tynt garn og tynne pinner må til, men kan vel garantere at det blir gøy underveis 🙂

 

 

 

Designet av Caitlin Grace

 

Elsker når fotsålen er stilig, som denne. Sokkene strikkes Top-Down, eg har aldri lært meg å strikke tå-opp….Klarer tåen som sagt, men hælen? Aldri helt skjønt det der *ler* Tja, kanskje dette kan bli et kjekt helgeprosjekt? Ute er det stiv kuling og det plasker ned!

 

MIDNIGHT MISCHIEF
Bildene over
2 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ikkje sant!? Fredag og jammen er eg glad me stakk på butikken en tur i går for været er verre i dag! Kuling og regn fra ville H….Amira kommer med SMÅfly fra England om et par timer – krysser virkelig fingrene for den flyturen!
Oj Oj!

Senere i dag blir det den mye etterlengta fårikålen til middag! Blir litt av ei helg dette vil eg tro hehe På Hobbyrommet har eg pr nu ryddet bort Cernit`n, men ser allerede på prosjektet eg styrer med om dagen at eg sikkert må ta den frem igjen…Vet i grunnen ikkje hvorfor eg endte opp med det eg har laget, men det ble ikkje så verst. Kanskje smådetaljer er best å lage i Cernit…hmm…får teste litt når eg setter meg ned senere 🙂

Vel vel, eg må komme meg på badet en kjapp tur, pakke ferdig et par pakker, en svippas på posten før eg kjøre til flyplassen. Etter på er det en tur på IMS før eg kjører Amira him atte.

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Stilige sokker, likte mønstret under foten. De hadde nok gjort seg i oransj og sort.

Siste innlegg