KUN et skryteinnlegg og intet mer enn det

 

Noen ganger er det kjekt å skryte litt, eller om det er skryt eller informativt kan du jo selv bedømme 🙂
Det å skryte syns eg ofte blir så blærete på mange måter så eg velger å se på dette som både informativt
og nyttig *humrer* siden eg ikkje oppfatter meg selv som blærete 🙂

Eg vet ikkje, men muligens eg er litt overentusiastisk når det kommer til mobiler i forhold til alderen min??
Aner ikkje, men JA, eg sette virkelig stor pris på en skikkelig god mobil, uten tvil. Det viktigste for meg er at
den kan ta knakende gode bilder. Selvfølgelig, du kan sikkert ta gode bilder med alle mobiler,
men alle mobiler leverer sikkert og visst IKKJE topp kvalitet No No Definitivt ikkje!

Nå skal eg vise deg ETT eksempel, se på bildet over, se hva pilen peker på. Ja jo hvis du zoomer inn bilder kan du ane en kontur av et rødt hus laaaangt der borte. Bildet har eg tatt helt uten zoom, men se på bildet under du!!!

 

 

 

Her har eg da tatt nok et “vanlig” bildet bare eg har zoooooomet meg helt inn! WOW sier eg bare! Hvis ikkje dette er definisjonen på magi, ja så vet søren ikkje eg 🙂 ELSKER det! Vurderte et øyeblikk om eg skulle melde meg inn i en eller annen spiontjeneste for eg kan jo f.eks zoome meg inn naboens vindu å se hva de har på middagstallerkenen på bordet! OMG!

Dette er jo KUN en av tingene denne vidundermobilen kan gjøre, eg skal love deg at eg fremover kommer til å legge ut amazing strikke- og garnbilder. Den neste tingen eg elsker med denne mobilen er den ekstreme MAKRO funksjonen! Jepp, på bildene vil alt komme for en dag MoHaaa

 

Selvfølgelig er det HUAWEI P30 Pro eg skryter av! Nå har eg hatt både P9, P10+ og sist nå P20 Pro og nå dette vidunderet!! Kommer garantert aldri til å bytte så sant eg ikkje må pga situasjoner eg f.eks ikkje rår over. Eg har før min debut med P9 hatt både iPhone og Samsung fra da Smarttelefoner kom på markedet og INGEN kan sidestilles med denne så her er det Huawei; hver dag, hele uka 🙂

Bare for å nevne det så er mobilen kjøpt og betalt av undertegnede, eller dvs eg kjøper mobilene mine med Telenor Swap og på den måten kan eg alltid unne meg den nyeste hver eneste gang 🙂

 

Men nå? Vel, eg har en mobil eg må leke litt med i dag så herved er du advart:
Det kommer MASSE flotte Makrobilder fra nå av MoHaaaa

 

 

 

ENJOY!

 

 

 

Go`klem fra ei Fullstendig GIRA Vibbedille 🙂

5 kommentarer
      1. JA! 🙂 Super bursdags gave! Eg har bursdag om litt over en uke, så da var det greit å ordne gaven “Til Meg, fra Meg” 🙂

    1. Wow… – den der va det jysla goe zoom på 😍 Å der fekk eg og lyst på nye mobil 😘

      Trur eg må bjynna å blogga litt igjen, åsså har eg tenkt å kanskje få meg instagramkonto og.
      Tante Ulla strikke jevnt å trutt og tar bilder og, men savne å skriva.

      Alltid jillt å kikka innom bloggen din !

      Go’klem te deg frå Tante Ulla 💕 Savne deg 💕

      1. Jepp, eg syns dy bør ta deg en tur til Amira på Tasta senteren! Skulle vært der forrige uka for da var den på tilbud!!! EG måtte vente til siste dagen fordi kundene må få først hehe Er kjempefornøyde 🙂 Ja Du må få gang på bloggen igjen! Savner den 🙂

        1. Åååå gjekk eg glipp av et godt tilbud på mobilen 😭
          Jaja eg kan ta turen innom Amira alligavel eg, sleppte jo tatle på meg sist eg snakke me hu 😁 Savne å blogga, men får skrivesperre kver gong eg prøve… – bler bare surr… 🙃

Siste innlegg