LA DEG FRISTE – 5 Fantastiske Strikkeoppskrifter

Designet av Maria`s Garn

 

Eg TAPTE med en gang!! Helt klart, eg MÅ jo ha disse sokkene og de bør være i akkurat disse fargene! HALLO liksom!!?! De er bare så forfriskende og skikkelig flotte! Fy søren, et par av disse blir garantert en inner 10`er som gave! Ikkje det? Her er det bare å starte Julegaveproduksjonen med én gang! Eller, kanskje mange par til deg selv? Ja et par i alle de fargene du elsker å kle deg i? Uansett så er det som sagt noe av de fineste sokkene eg har sett! Det trenger ikkje alltid vært masse mønster og veldig avansert for å bli et blikkfang 🙂

 

VIGGIS
Bildet over
En størrelse
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Maria`s Garn

 

Her har du sokkene som votter! Jupp, funker fint det også 🙂

 

VIGGO
En størrelse, men enkel å justere
Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Maria`s Garn

 

Ååå den halsen ser jo virkelig skikkelig digg ut!

 

VIGGEN
(Halsen)
En størrelse, men enkel å justere

 

Oppskrift på Luen og Pulsvottene

Luen : VIGGAN
Pulsvotter : VIGG

Både luen og pulsvottene er i en størrelse, men begge deler kan du enkelt justere 🙂
Bare for å gjenta meg selv: Alle 5 oppskriftene er på svensk 🙂

 

 

 

* * * *

 

I dag skal eg prøve å ha leke litt ferie 🙂 Prøve å hente frem litt sånn “FerieFølelse” 🙂 I går følte eg det var litt vår i lufte? Mulig eg prøvde for hardt og at eg egentlig bare innbilte meg det? Hmm Det var i allefall sol og det var mye inn og utpust “synging” på fuglene, men da eg la meg i går kwell var det nesten rim på puta mi-Igjen…
Prøver derfor igjen i dag! Har skjøvet opp terrassedøra, men måtte ta på meg ullsokkene for det er faktisk litt for kaldt! 3 gr er ikkje helt vår tydeligvis…Lyngen som faktisk har vært fin siden lenge før jul løsnet fra krukkene på terrassen under siste ukas storm og fløy avgårde, så utsikten er ganske trist! Det KRIBLER etter å begynne
og plante ute og føler eg nesten ikkje orker å vente!! Gleder meg og HÅPER at Selvåg Gartneri også
i år skal ha de STOOORE Georginen for salg!

 

 

Slenger ut noen bilder fra i fjor sommer eg:

 

Å JA! Eg gleder meg til å gå litt bananas på diverse Gartnerier snart ♥
Men nå?

 

 

Foto: Vibbedille

 

Skal eg bevege meg bort til Kaffebrettet som me
alltid har her i stua og lage meg en god dråpe 🙂 

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg