La deg inspirere – Deilige Sokkeoppskrifter

Designet av Mia Dehmer / VickeVira

 

At ikkje EG tenkte på dette…Ja, alle de gangene eg var i Libanon og det eneste eg strikket på da var stripete sokker i Opalgarn…TENK om eg hadde latt meg inspirere av alle de nydelige flisene de brukte over alt!? Ja da hadde eg nok hatt min egen sokkebok nå…Bare nevner det! Men altså, dette er et bevis på at alt rundt oss kan være inspirasjon til noe som kan bli virkelig fint – Me må rett og slett bare begynne å SE skikkelig etter!

 

A TALE OF MOROCCO – PALACE SOCKS
Bildet over
Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Mia Dehmer / VickeVira

 

Utrolig vakre sokker ♥ Hver av disse sokkene kan kjøpes enkeltvis, men ønsker du f.eks begge 2 kan det svare seg å bare kjøpe eBook for da får du hele 5 par sokker som alle er designet etter inspirasjon fra Marokkanske fliser 🙂 Sjekk ut de andre oppskriftene HER

 

A TALE OF MOROCCO – NOMAD SOCKS
Svensk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

Sånn! NÅ er eg klar for å innta kwellsroen. Fikk Dib på trening og kjørte opp til mor mi med suppe og baguetter,
ble værende der frem til treningen var ferdig. Tenker at det blir strikkings nå frem til eg legger meg og kan jo opplyse om at eg har ikkje lagt ei eneste perle i dag!! Eg føler liksom eg springer hit, dit og frem/tilbake, får liksom ikkje tid til å f.eks sitte sammenhengende en times tid…ER JO NOE HELE TIDEN!! I morgen….DA  skal eg bruke dagen på MOI og kun meg selv! Det eneste eg vet eg kanskje må er å hente en pakke på posten, men det er jo også til meg så da er det greit 🙂 Tror eg skal leite frem de største skylappene som finnes,
ta de på meg når eg står opp i morgen og bare let it be! haha

Men men, kos deg nå litt i kwell du også og gjør noe som du har lyst til selv 🙂

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg