La Restegarnet bli til Magiske Masker – Gratis Oppskrift

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Er du litt dreven med heklenåla, eller i allefall kan det grunnleggende er du godt på vei. Mulig du trenger litt extra(?) tålmodighet og konsentrasjon, meeeen i “disse” tider har jo mange av oss litt extra tid, så hvorfor ikkje? Her har du muligheten til å få brukt på det meste du måtte ha av restegarn. Det Mosaicteknikken og kun standar masker som er brukt, så vanskelig er det ikkje. Mønsteret kan følges enten fra skriftlig oppskrift eller fra diagram 🙂 Det blir nesten som å male, ja for man får jo en mye bedre frihet med heklenåla enn det man noen gang vil klare med strikkepinnene 🙂

 

 

 

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Hvorfor ikkje hekle seg et teppe i regnbuensfarger?
Me må jo alle tenke at ALT blir bra igjen, en dag ♥

 

A VERY RAINBOW BLANKET
Bildene over

 

Hvis du kjøper Pdf oppskriften på dette teppet via linken rett over her får du en komplett oppskrift! Dvs du får med alt du trenger inkl notater, bilder, tutorial mm Er du mer selvhjulpet klarer du deg sikkert med Gratisvarianten på designerens blogg Her Inne 🙂 Opp til deg. Men, ikkje bruk gratisvarianter og begynn å send mail til designeren ang ting du lurer på (lol) da kjøper du den komplette oppskrifta i steden for 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

 

Her satt eg i går kwell, og her skal eg også sitte i dag! Har litt klær hengende på noen stativ her og der, er de tørre skal de brettes, hvis ikkje får de bare henge. Det å vaske klær er blitt en ny “Me-Time” på en måte *ler* Det er fort gjort å slenge noen kg klær i maskinen, trykke på noen knapper og SÅÅÅ har man minst 1 t til rådighet! Min TID, eg vasker jo tross alt klær, ikkje det? Så ja, tror eg velger meg de lengste vaskeprogrammene i dag og setter meg ned å venter ved perlebordet 🙂 Veldig greit å bruke ventetiden på noe nyttig skal vites 🙂 Har en del eg har lyst
å perle med tanke på jul og nååå nærmer det seg styggfort, om 2 uker må eg begynne pyntingen hvis eg skal bli ferdig til 1.søndag i advent! Da tenkte eg også å starte med Julekosen her på bloggen! Planen er en salig blanding av baking og deilige gaver til deg 🙂 Det blir nok kos!

At jula for veldig mange både blir amputert og merkelig er me vel klar over, men om man er forberedt, ja det er jo en helt annen ting! Desember og juledagene kan for mange blir tøffe, derfor er det veldig viktig at alle bidrar på den måten de kan slik at det blir best mulig for alle. Det er ikkje BARE en klisje at det ikkje er så mye som skal til,
nå i år teller alt! ALT og absolutt ALT er bedre enn ingenting!

En god strikkevenninne av meg på nett, hun er også min kompanjong på strikkegruppa mi (Koselig strikking for alle), Ann-Kristin oppfordret på sin egen side at NÅ er det på tide å sende skikkelig Julekort igjen! Det er eg så enig i 🙂 Noen koselig ord i postkassa i form av et fint julekort føles nok noe bedre i år enn en felles elektronisk hilsen på FB. Send et kort til noen du kjenner, slipp et koselig kort i naboen sin postkasse.
Ikkje bare tenk at du skal gjøre det, men gjør det 🙂

Nå skal eg opp av stolen og starte dagen!

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
SELV EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. det var et nydeligt teppe ,jeg kan å hekle ,men får så vondt i armen av det,så jeg har måttet kutte ut det ,men vakkert var det ja helt klart :=)kos deg med perling ,nå er min vaskemaskin ferdig så jeg får ta og henge opp klea :=)

Siste innlegg