LACE – Fluffy og Lekker Strikkedesign

Designet av Veera Välimäki

 

Med 2 tråder, en i ull og en i kidsilk kan du få deg en lekker og akkurat passe pusete genser. Dette er slettes ikkje en ny mix, men eg må jo si at denne go`biten fra Veera ble utrolig lekker med Lacemønster all over! Dessuten er det jo sååå mye kjekkere å strikke litt huller her og der og ikkje alltid bare glattstrikk 🙂 Dette er jo dessuten en genser som kan passe til alt, ja enten til hverdag eller en liten fest.

 

 

 

Designet av Veera Välimäki

 

Genseren er veldig raus i måla og inkluderer en stor gruppe. Overvidden starter på 90 cm og går opp til 160 cm. Designet er beregnet slik at du skal ha 10-15 cm mer vidde enn nødvendig 🙂

 

OLD SCHOOL
Bildene over
20% rabatt (uten kode) ut mandag 27/1

 

Veera Välimäki er forresten designeren som for 10 år siden (Hekkan, det begynner å bli lenge siden!) designet den stadig like populære STILL LIGHT (<—Oppskrift) Sier som eg alltid pleier å si; Har du ikkje ennå strikket deg
en så bør du virkelig ta med deg oppskriften. Hun har forresten en annen kjole også, den er faktisk
ganske snerten til sommerbruk
, du finner den HER 🙂

 

 

* * * *

 

Det var ingen alarm som ristet i madrassen min i dag og eg våknet av meg selv kl 9 så da er det litt greit 🙂 Siden Ali allerede hadde stått opp var også kaffien klar. Ute er det regn og egentlig ganske kaldt så planene blir vel å fortsette på den oransje høna eg er i gang med 🙂 Blir faktisk ganske stilig med ei oransj høne ved siden av den svarte og grå, men eg kjenner eg MÅ ha noen sånne sukkersøte også – Ja for påsken er liksom litt sånn glade
og friske farger, de grå og svarte hønene mine passer bare litt bedre i stua, så hvem vet?

Kanskje de får stå fremme og bruse med fjæra hele året?

 

 

 

LAG DEN EN FIN
SØNDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Nydelig genser! 😃💕 Tro om jeg hadde greid å gjort om den til en jakke? Kan ikke bruke ullgensere, jeg er så varm av meg (og verre skal det vel bli når jeg blir litt eldre…. )

      God søndag!

    2. Superkjekt å strikke høns i syden! I alle regnbuens fargar…. Elskar slike små, kjappe ting!!
      Ha ein fin dag! ☀️☀️☀️

Siste innlegg