Lag deg noe Sunt og Søtt! -“Oppskrift”

Reklame | Rito Hobby

Foto: Vibbedille

 

Hvis du er litt som meg så syns du det er fint (og ikkje minst koselig!) med litt go`saker i skålene som står fremme, men fryktelig irriterende når det kun er smuler igjen….Ingen gidder f.eks sette skåla ut på kjøkkenet når den er tom….Ikkje sant! ELLER, at snopet blir spist opp “Smokk” og hele pynten rett og slett er borte…
dyrt kan det også fort bli…Vel, dette er jo løsningen da vil eg si *ler*

Hvis du tar deg tur inn til Rito Hobby og forsyner deg selv i Cernit “hyllene” så kan du lage så mye lekkert snop du orker, eneste “problemet” med dette snopet er at du kanskje må tørke litt støv av det! Holder like lekkert uke etter uke! Dessuten er det jo mye billigere enn alle de kcal me gjerne putter i oss i løpet av ei helg *Smiler*

 

 

 

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

 

“Oppskriften” på snopet er som følger: Trill ei kule av “fyllet” du velger, klapp kula litt flat, kjevl ut ytterlaget flatt og pakk inn “fyllet” – Så enkelt, men også ganske så dillet for å få fine overflater.
Trill så syltynne strimler for å lage “sjokolade”pynt 🙂

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Eg skal ikkje ha dette i skåler, det får bli en annen gang, nå er det jo bla maskemarkører i fokus her på Hobbyrommet! Mye mulig det popper opp andre bruksområder også, har ennå Donuts Ørepynt i bakhue etter at noen ønsker seg det. Det finnes ingen begrensninger for å si det sånn!

 

 

 

 

Lettere kaotisk her på Hobbyrommet når det står på som verst, men akk så herlig å kose seg! Har ikkje vært så alt for mange gode timer her den siste tiden, har vært ganske sliten så det å bare sitte her er i grunnen nok. Nå skal eg snart surre meg i seng for i morgen skal eg faktisk endelig til frisøren å klippe uværet “der opp”! Eg er bare nødt å ta meg tiden, så kjører eg til mor mi etter på, tar med strikketøyet og blir nok sittende 🙂

 

 

 

HA EI RIKTIG
GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg