Lange og Gode Votter – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Traci Scott

 

Nei nei, vinteren er nok ikkje over selv om sola har snudd, tror nok det er en del vinter igjen 🙂 Et par lange gode votter i ull kan gjøre turen ut noe lunere – ikkje minst er de jo riktig så lekre 🙂
Tenk på alle fargekombinasjonen du kan strikke!?

 

 

 

 

Designet av Traci Scott

 

Nok et par votter strikket i Knit Picks Palette! Det må bli mitt nyttårsforsett: Få noen nøster av det garnet i hus!! Har sagt det lenge, det er jo så ufattelig mange farger i det garnet, kunne tenkt meg minst 1 nøste av hver! O`la la

 

SUPERSTAR MITTENS
Bildene over
En størrelse
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

I dag fikk eg 2 fine og koselig gaver 🙂 De har eg nå dandert til og de skal selvfølgelig stå fremme i jula. Det er Berit som har heklet de og hun er en kunstner med heklenåla 🙂 Tusen Takk 😀 

 

 

 

 

Etter at me var ferdig med julehandelen var eg innom Mestergrønn og kjøpte røde roser og så var det på graven til mor mi. Roser må til, helst hver uke skal me følge rutinene som mor mi hadde ♥ Nå er eg ganske kaputt, var ikkje bare bare å komme hjem med alle varene i dag: Første måte eg rydde alt av kake/bakestash tilbake i skapene for å kunne ha grønnsaker i kurvene 🙂 Sååå var det å rydde/vaske litt i kjøleskapene, tok meg 3 t etter handlerunden så var eg i mål me det eg skulle fikse. Selvfølgelig så plinget det inn pakke på posten etter at me kom hjem….Pakke til meg selv, brodder faktisk så de henter eg i morgen 🙂 Greit å ha de på plass, men nå skal eg bare slappe av for det er rett før eg sovner ZzzZzzzz

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg