Langhåret katt og drittlei floker?

 

Med dette våpenet håper eg virkelig på en flokefri sommer for Milo (<—Katta!) Nå utover våren er det jo absolutt sesong for floker, da spesielt på langhåret katter når vinterpelsen skal av….og Milo har overload av pels! Hvert år er det en kamp og til slutt må eg frem med barbermaskinen….Heldigvis er han ikkje redd,
men det tar jo sånn tid og eg føler eg har pels over alt!

Fikk denne i posten forrige uke og eg er allerede veldig fornøyd,
noe Milo også er.

 

 

 

Tok det rolig i starten for den “tar” skikkelig godt. Den ser lik ut på begge siden, men den ene siden kjenner du tar dypt, men den andre siden er lettere og mer overfladisk. Eg la ut en filmsnutt på Snapchat i går og det har ramlet inn med spørsmål fra hvor eg har kjøpt den. Har svart mange, men nå tenkte eg bare å legge den her i bloggen så er det bare å klikke seg inn HER om du ønsker den. (Overhodet ikkje reklame, kun anbefaling basert på egen erfaring) Det tok et par uker i posten, men vel verdt det. Den kan også brukes til hunder, uansett lengde på pels.

 

 

 

 

Dette var kun et par drag over ryggen, pelsen samler seg i “børsten” uten å fyke over alt 🙂 Nå må eg bare overbevis Milo om at me må greie magen også, tror han er kitlen der hehe

 

 

 

LYKKE TIL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Denne kammen bruker jeg på mine puser også. Utrolig flott på de kattene som er langhåret og får jeg de ikke bort da så er det barbermaskinen som må til. Takk for mye fin lesing 👍😀

    2. Slik brukte vi på vår wheaten terrier. Var ikke særlig happy for det, men man må lide for skjønnheten.
      Ønsker deg en flott ny uke og håper på det beste for deg.
      Klem fra Liv

Siste innlegg