Latterlig Enkelt – GRATIS oppskrift og fult KAOS!

Designet av Katerina Mushyn

 

Det er tydelig at disse tøflene her er populære, det skjønner eg! De er snertne å strikke, det går kjapt og enkelt
og alle kan i grunnen strikke de! Men det blir kaos av sånn fordi mange av dere lager KAOS! Det sendes meldinger og det kommentares UTEN at dere i det hele tatt har sjekket oppskriften jo! Ja den er på russisk, og JA den er på engelsk, hva så? Det følger jo også med en film og språket er jo egentlig NADA problem! Men mange mister helt fokus med en gang en super oppskrift ikkje er på norsk…Gjør en innsats da når det er noe du virkelig vil ha, det ordner seg vettu, men eg har IKKJE lov å bare oversette en oppskrift for så å sende den rundt. Nop! Er ikkje sånn det fungerer ser du. Småfrekke meldinger og kommentarer skaper egentlig bare en amper stemning hvor eg får skylda 🙂 Jepp, det er sånn det er 🙂

 

 

Designet av Katerina Mushyn

 

Men uansett! Her kommer det for sikkerhetsskyld ENDA en tøffel, den ene er finere enn den andre ser du og eg vet i allefall hva eg skal strikke i smågaver i år 🙂 Jepp, du gjetta riktig: TØFLER 🙂

 

SLIPPERS WITH BORDERS
Bildene over
Str 36 til 44
GRATIS oppskrift

Videotutorial finner du HER!

 

 

* * * *

 

Siste oppdatering på PostNord: “Pakken din er lastet opp og på vei mot utleveringstedet” JuHuuu Så er spørsmålet: Hvor lang tid tar det å kjøre fra Stavanger til Tananger? Tja, eg trenger max 15 min, men nå er det halvannen time siden PostNordbilen kjørte….TTT (<—TingTarTid) *ler* Jepp, eg ER utålmodig og eg innrømmer det uten problem 🙂 Jepp, gleder meg som en liten unga og det gribler fra lille tåa opp til nakkehåra! Dette blir bra!

Men du? Du har vel et par tøfler å strikke har du ikkje det?
Sett i gang og sving pinnene, du trenger bare 2 🙂

 

 

NYT STRIKKETIDEN!

 

 

 

Go`klem fra ei Utålmodig Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Herregud folkens!! Skjærp dokker !!!
      Skjerp dere for de som må ha det inn med teskje!!

      Hvis Vibbedille bare skulle legge ut oppskrifter på norsk og som er gratis, hadde vi havna opp med kun drops oppskrifter med en og annen unntak!!!

      Djisssøssss

    2. Tusen takk for at du gidder å holde på til tross for halvfrekke kommentarer.
      Supre oppskrifter du deler.

    3. Oooo mer godis å strikke, men må nok vente til jeg får tak i garnet. Tusen tusen takk for nydelige oppskrifter. De er så enkle også når man bare begynner på engelske oppskrifter. Og drops.no har en helt grei ordliste om man trenger det.

Siste innlegg