Lekker fargekombo – Strikkeoppskrift

Designet av Soumine KIM

 

I utgangspunktet falt eg for fargene, ellers ser den jo ganske digg ut 😀 Litt sånn cropped model,
muuulig eg hadde strikket den noe lengre, men det er jo meg. Modellen strikkes top/down
og du står jo ganske fritt i forhold til lengden.

 

 

 

Designet av Soumine KIM

 

Den er strikket i tynn lammeull. Vet jo ikkje helt hvordan den evn kan strikkes større med hensyn til mønster/modellen, MEN; Om du f.eks bare øker tykkelsen til Finull (som fortsatt er tynt) vil du likevel få en lett
og herlig genser, men da litt videre 😀 Eg smyger nå oppskriften inn på lista mi, man kan jo aldri vite…

 

BASILE SWEATER
Bildet over
En størrelse (110 cm i overvidde)

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, i dag er det 22.02.2022 – Visste du at dagen i dag kalles for “Speildato”? Og at det ikkje blir tilsvarende før
i neste årtusen?? Da Amira fortalte bryllupsdatoen og at hun ikkje brydde seg om at det var en tirsdag var fordi at datoen var spesiell. Lite visste eg at den var sååå spesiell. Når bryllupet blir som det blir (vielse i dag og festen senere) er det nå jammen godt det er noe spesielt med den. Etter dagen i dag blir de også lokalkjendiser hehe Ja, for som sagt så er dagen i dag veldig spesiell 🙂

Sitter her å føler meg temmelig overkjørt og ristet, men eg tror nok det går helt fint å komme seg til Rådhuset, eg kan bare flate ut i senga når eg er tilbake. Tiden på Rådhuset tar ikkje så lang tid. Etterpå skal de ut å spise, noe me også skulle bli med på, men det dropper eg. Antrakket for dagen er casual – Heldigvis. De vurderte på et tidspunkt joggedress, det er jo trossalt “bare” en tirsdag, men får nå se hva de stiller med.
Et FLOTT par er de okke som ♥

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

11 kommentarer

Siste innlegg