Lekker Gave – Strikkeoppskrift

Designet av Tetyana Vyazovska

 

Lekkert! Litt utenom det helt vanlige, i allefall for hva eg har sett 😀 Disse er jo nesten som et kunstverk og du får muligheten til å kose deg med nål og tråd. Virkelig lekkert! Nesten litt som bunadbrodering jo 🙂

 

 

 

Designet av Tetyana Vyazovska

 

Designeren har brukt garnet Tove, det er et garn eg ikkje har blitt så glad i fordi eg føler det blir for mykt(?) Finull er garnet eg hadde valgt meg 🙂 Vil du ha litt sprekere votter kan du f.eks brodere med flere farger.
Lekre gaver kan det absolutt bli!

 

QUILT
Bildene over
2 størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag ja og Ali syns han var lur da han fikk meg med på handel i går – UTEN handlelapp…Ikkje sant…Dvs eg må ned på Rema en kjapp tur, men siden eg likevel skal på posten å sende noe går det fint. Kom plutselig også på at eg må ut på Sykehjemmet der mor mi var…Eg etterlyste en skål der i forrige uke, den var der og eg husker eg sa eg kommer ut i løpet av helgen…det var forrige helg, har glemt det fullstendig…Vel vel

Eg var en tur på garteriet her borte i går kwell å kjøpte deilige epler så planen er eplegele – Knall godt! Har også funnet oppskriften på noe Eple/Pæremos med valnøtter, det vil eg også prøve på 🙂 Har smakt det og det er kjempegodt til ost og kjeks. Tror bare eg hiver på meg noe klær og får tingene gjort før det er hjem, dusje
og montere/pakke dubbeditter – Er det fredag så er det fredag 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg