Lekker Kosegenser – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av PetiteKnit

 

Jadda, denne klassifiserer virkelig til å kunne bli årets kosegenser! Ahaa så lekkert med patentstrikk ♥ I grunnen er eg ikkje så veldig glad i Mohair, på prosjektsiden finner du forslag til 3 forskjellige, eg har bra erfaring med DETTE og liker det veldig godt! Mulig at min favoritt er bitte litt for tykk, men det kan jo fint justeres 🙂 Dette kommer til
å bli som å kle seg i en sky! Tja, kunne jo fint hatt en i hver farger *humrer*

 

Designet av PetiteKnit

 

Om du har kontroll på patent strikkinga vil eg tro at dette går som en drøm og du har god tid før du
virkelig trenger en genser som dette å pakke deg deg inn i 🙂

 

SEPTEMBER SWEATER
Bildene over
Fra 98 cm til 137 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

Å nei du, ikkje tro at eg har sittet her å strikket hele dagen for DET har eg ikkje! Me har faktisk vært veldig aktiv
og produktive! Til å ha planlagt en meget rolig slow-motion dag er eg ganske så fornøyd!

 


Eg sa jo i morges at eg skulle vaske gulvet og du vet, det ene tar det andre og siden denne her lukta så vanvittig godt bare vasket, vasket og vasket eg!! Oh My!! *Gi dama en Ajax og hun vasker hele huset* Eg fikk t.o.m vasket og TØMT ei stor bokhylle som var fylt med alt fra mine dåpsting til Huawei høytalere + skurt den gullende ren, nå har eg kun ei slik hylle igjen, men den står ute på gangen full av bøker og krimskrams! Så lenge eg ikkje ser den haster det ikkje. Planen er å selge begge disse hyllene, å ja, eg syns virkelig de er fine, men nå har de gjort sin misjon her i heimen 🙂 Bort du i omegn og trenger 2 fine bokhyller med fine avsluttninger(?)
i mørke brunt gi meg en lyd 🙂

Ali fikk også opp giret i dag og fikk gjort noe som fort kunne ha blitt en kjempeirritasjon! Hvis du ser på bildet over, mellom sukkulentene ser du en list på veggen? Det en kabelskjuler som Amira og eg kjøpte i byen i går, den var hvit. Allerede i dag ble den malt! JuHuuu Nå er det kun nettverkskabelen som henger under TV og den skal straks bort! Lyse skal komme å montere en ny nettverksstasjon og da trenger me ikkje den kabelen mer. Pr nå sitter me med 17 enheter som trenger nettverk, me har kun en hastighet på 50/50!!!! LATTERLIG!!! Kan trygt si at eg gleder meg til å få 500/500!! Oh My! Spørs om eg klarer å følge med da for Pc kommer jo til å jobbe superfort haha

 


Som sagt så ente eg opp med å vaske hele stua! Holdt på å le meg ihjel da eg vasket spisebordet!! Hvor søren har mine øyer vært de siste 7 åra?? Har aldri sett det før haha Måtte jo sende bilde til Amira som er i Oslo og hun fikk seg en god latter 🙂 Det var ikkje hun som hadde gjort og mistenkte en venninne som var med å feiret bursdagen hennes. Jaja litt morsomt var det jo, men merkelig at eg ikkje har sett det før!

 

 

Tok også å renske litt opp i grønnsakkassa. Ble STORE mengder salat som måtte plukkes nå + en skikkelig god bunt med bladpersille. Ennå er det store mengder bladpersille og det vokser jo uten stans så det er seriøst på tide med ei diger skål Tabole! Me diskuterte frem og tilbake hva me skulle ha til middag og ikkje minst hvem som skulle stikke på butikken og hvem som skulle lage den! Det endte med Lasagne og Ali måtte på Rema hehe Eg laget MASSE salat og gjorde klart baguetter med hvitløk, så ja, me tar en Lørdag midt i uka og det kjennes bare helt digg; Rein og deilig stua og en typisk lørdagsmiddag på bordet, ikkje bare bare det! Ali plukket også med seg en sjoklade hjem så hva han er ute etter vites da slettes ikkje! MoHaaa

Eneste som gjenstår nå er å strø osten på Lasagne og svinge den inn i ovnen og det skal eg straks ut å gjøre 🙂 *Sulten*

 

 

 

LAG DEG EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg