Lekre SommerInspirerte Sjal – 3 Oppskrifter

Designet av Jennifer Weissman

 

Er ikkje dette noe av det lekreste, yndigste, svaleste(?), nydeligste m.m du har sett når det kommer til sjal? I tillegg ser det jo sååå mykt ut! ♥ Selv om eg ikkje er noen “Blå” person så falt eg veldig for denne fargekompoen og kan se for meg at dette er helt perfekt som et svalt sommersjal ♥

 

PARTLY SUNNY
Bildet over
Str 170 cm X 43 cm

 

 

 

 

Designet av Jennifer Weissman

 

Dette også! Såå lekkert ♥ Garnforslagene som er gitt går i merino eller alpakka, så du får tenke litt på hvordan du bruker et sjal og hva som passer best. Et av garnforslagene er Flora fra Drops og det er ikkje et dumt garn til sjal. Det blir nok uansett valg et lekker sjal ♥

 

DRAGONFLY`s PATH
3 størrelser

 

 

 

 

Designet av Jennifer Weissman

 

Nå er vel ikkje akkurat dette et sjal du surre deg inn i på sommeren? Vel, i dette lange landet her er jo alt mulig da, men det funker flott på kalde dager. Til dette sjalet er Opal et forslag, men da vil eg tro det strikkes sammen med et annet garn i tillegg 🙂 Eg har mye kombinert Opal og tynn alpakka, 1 tråd av hver, det blir veldig fint 🙂

 

BETANGLED SHAWLETTE
Str 155 cm X 24 cm

 

 

 

* * * *

 

04.27 – PLING! Lysvåken…ka pokker skal eg opp halv 5 å gjøre liksom?? Men, sånt skjer når vinduet blir lukket nesten igjen, det er bare å sette opp vinduet og stå opp. Planen er derfor å snart ta en kwil på en forhåpentligvis ISkaldt soverom 🙂 Kom meg ikkje i seng før rundt midtnatt i går så eg har fått alt for få timer på øyet. Ble dessuten så dårlig etter middagen i går så en skulle jo tro at eg virkelig hadde fått sovet lenge! Etter at mageregionen ble ødelagt tåler eg dålig fett i maten, har en syltynn grense mellom H-Melk og Lettmelk. Får eg f.eks H-Melk i kaffien kan eg spy som eg gris, Lettmelk går som regel greit, men eg drikker sjeldent mye om gangen. MIddagen i gå var fiskeboller, laget på kraften til fiskebollen og ca 50/50 med melk. OM det var dette eller noe annet vet eg ikkje, men skikkelig dårlig ble eg. I tillegg til magesmerter fikk en merkelig hodeverk. Det sto på et par timer, men eg var som et slakt etterpå. Føler meg bedre ang dette i dag, men eg blir liksom aldri uthvilt,
så eg må ha meg et par timer snart.

Før middagen i går fikk eg nå strikket nesten ei hel høne, ferdig med mønsterdel og skal bare felle i toppen.
Hadde nok vært ferdig om det ikkje var for den kjipe “episoden” i går. Hvordan denne dagen blir aner eg ikkje,
men det er alltid så trøttande (<—Kjedelig) når dagen må startes med en kwil…Tenk å kaste bort dagen min
på den måten…Jaja, krysser fingrene for en fin ettermiddag og kwell 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Hei
      Du har mange tøffe utfordringer med helsen. Ønsker deg en fin dag tross alt. Her har natten gått med til omsorg for eldste datter som har øreverk. Lite søvn her også. Høna er super søt! 😄
      Klem fra Tonje😊🌼

    2. Oooo! Det Dragonfly-sjalet var nydelig! 💕 Rett i favorittlista med det. Takk for tipset!

Siste innlegg