Lekreste Kjolen i Holst Supersoft!!

Designet av Iaroslava Rud

 

Altså! Eg er titt og ofte inne å klikker hos denne designeren for hennes design er som regel noe for seg selv!
Det er så flott og du kan se at ting er for seg gjort, ikkje bare noe hun smalt sammen over kjøkkenbordet liksom. Først når eg bare kikket på denne kjolen tenkte; Å ja en kjedelig kjole med påsydde blonder…..ikkje noe for meg! Men så gikk eg tilbake for eg tenkte eg bare må se litt til! Da var det gjort!! EG er forelsket! ♥ SEEE på den da!
Ja jo bildene burde absolutt hatt noe bedre kvalitet, men likevel, SE hvor lekker den er! Så sart, yndig og bare sååå lekker!! Det er slettes ikkje bare “påsydde blonder”, nei, det er håndstrikka blonder i tynt Lingarn. Selve kjolen er strikket i Knoll Yarns Supersoft NM 11.5/2 – dette garnet kan muligens vært vanskelig(?) å få kjøpt, men designeren sier at du fint kan erstatte det med Holst Supersoft som er samme type garn. Herlig, ikkje sant??
Tenkt deg hvor lett en kjole vil bli i Supersoft?? Åååå helt nydelig!

 

 

 

Designet av Iaroslava Rud

 

Lekker, ikkje sant? Likte den veldig godt, kan også se for meg at den kan bli fin i 2 gråtoner 🙂
Tror bare eg må plukke med meg denne oppskriften – NÅ!!:)

 

HAYFIELD DRESS
Bildene over
Str fra 44 til 54

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, mandag, og dagen er egentlig allerede fult opp! Dib har nettskolen og skriveøkt heeele dagen, men han har også kjøretime midt inni der! Derfor skal eg kjøre han slik at han ikkje mister så mye skrivetid. Må innom butikken, MÅ HA ingefær, hente noe hos mor mi, hjem, koke ingefær og sikkert lage til litt middag før det er tut og kjør ut på trening! ENDELIG!! Selv om det mange ganger er litt for mye med all den kjøringa kjenner eg at det skal blir herlig få tilbake noe av de rutinene også 🙂 Hadde det ikkje vært for Corona så hadde han jo
nå hatt lappen og kunne kjørt seg selv…

Ellers går det unna med koseteppet til Milo, men han har ikkje prøvd ut senga ennå!! Tror om eg må gjøre alvor av den kattemynten? hehe Eg har aldri hatt det så lenge me har hatt katt, men det ser jo ut for at kattene blir helt dopet?? Hva er i grunnen greia med det egentlig? Jaja, nå straks skal eg ringe til en optiker å se om eg kan få meg en time på onsdag! Nå må eg ha briller og helst skulle eg hatt de long time ago! Det verste eg vet å kjøpe er nettopp briller! Liker ikkje å drive å prøve og dille, det er jo også en av grunnen til at det går sååå lenge mellom hver gang! Så ja, det er bare å hoppe i det! Nå må eg få fart på dagen!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg