LGBTQtie BEARS – Med rett til å elske

Designet av Lisa Gardner

 

Det er mye eg kunne sagt og skrevet, men tenk å bli straffet fordi man elsker den man elsker?
Ekstra trist ble eg faktisk da eg oppdaget at Libanon straffer med opp til 1 års fengsel??

 

 

 

 

Designet av Lisa Gardner

 

Tenker eg skal ta å hekle noen bamser eg (Du kan sikkert strikke de også)
Lager du noen kan du spre de på nett og bruke # : #ourstuffyfriends og #LGBTQtiebears

Hekler du med oppgitt garn blir bamsen ca 20 cm høy, ellers kan du jo bare bruke det garnet du har og størrelsen varierer 😀 Hvor stor eller liten den blir betyr akkurat like lite som hvis du er homofil eller hetro – Ja eg vet det er et problem i hele verden, stort problem faktisk! Mennesker blir jo drept for noe som burde vært det naturligste
i absolutt HELE universet….Å elske ♥ Det enkleste og vanskeligste som finnes ♥ Får en flau smak i munnen fordi eg kjenner flere som mener at det er helt naturlig å straffe personer som ikkje er “normale”….
Akkurat som om me som er hetro er mer normale liksom…Trist, veldig trist…

 

LGBTQties BEARS
ca 20 cm høy

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, det er lørdag, eg har bestilt krabbe noe som betyr at eg må ut å kjøre i dag også…Men så lenge krabbe er målet går det helt fint 😀 Kanskje mor mi kommer her å spiser, det de der trappene her som i tilfellet stopper henne. Hvis hun får krabben servert hjemme har eg planer om å bare kose meg inne på Hobbyrommet i dag, fikk ikkje gjort noe der inne i går, men i dag fortjener eg å slappe av 😀 På mandag er det forventet en pakke i posten så da er det fare for at det oppstår ei ny dille…Alltid ei dille, men eg er litt skeptisk…
Kan bli kult og det kan gå rett i dass *ler* Sikker gøy å prøve!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Hmm.. for de som kan det, feks du, så kan det vel ikke være så vanskelig å lage lange ører på den bamsen, og en W under nesetippen, så blir det en Bunny?! 😜 hva tror du noen skulle hatt for å lage en eller to slike å sende til meg? 😂 mvh

    2. Ang. hobbyrommet..,.du har snakka i ei bokhylle du venta på. Har du fått den?

        1. Det er noe merkelig med hele Posten! Venter selv på en pakke…den skulle etter postens eget utsagn være levert i min postkasse i går. Tror du det skjedde? Nå nei du, de hadde tatt den med seg igjen, uten å gi meg beskjed. Jeg skjønner ingenting. En gang i tiden var det noe som het “Posten skal frem”, det gjelder tydeligvis ikke lenger. Ahrrrrg!!!

          1. Ventet selv på en pakke nå nylig som skulle i postkassa, fikk beskjed om at den var forsøk levert. Regnet jo med at det var fordi den var for stor. Dagen etter fikk eg hentemelding og eg gikk på posten, og ja, pakken var for stor for kassa. Postbudet har ingen plikt til å f.eks levere på døra. Hvis smottaker sender med Bring, da får eg pakka på døra, eller hvis eg selv velger å få den på døra når eg bestiller 🙂

Siste innlegg