Liker du å pynte og dekorere?? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Purl Soho

 

Nå har du muligheten til å lage din HELT egen og snaisne Strikkeveske, eller annen veske om du heller vil det. Bruk den til hva du vil, men eg kunne tenkt meg en helt unik Strikkeveske 🙂 Da er jo denne oppskriften ganske grei å starte med hvis du ønsker å gjøre det hele litt enkelt. Strikk den i akkurat den fargen du selv ønsker og så finner du frem det du måtte ha av perler, knapper, paljetter og tråd – GO CRAZY og bare kos deg 🙂

 

 

Designet av Purl Soho

 

Eg har både strikket og ikkje minst heklet ganske så mange vesker opp gjennom og da spesielt DENNE TYPEN bare at den ble til underveis, altså uten oppskrift. Eg heklet mønster inn etter hvert eller striper og dekorte som eg ville. Trooor eg har 2 igjen inne på Garnrommet 🙂 Kan vise de en dag, men eg husker eg heklet flere på bestilling en gang for lenge siden (Ja sånn ca 20 år siden!!!) Uansett, det eg skulle frem til her var at garnet eg brukte konsekvent var Bomull Sport fra Sparkjøp. Det blir veldig lite bevegelse om du bruker dette og ingen av mine vesker siger og de holder seg skikkelig bra!

 

Veska over er strikket i DETTE GARNET og Lin er absolutt et godt garn til denne type bruk.
Har der i mot aldri prøvd garnet da så noe mer enn det kan eg ikkje si 🙂

 

SIMPLE KNIT TOTE
Bildene Over
GratisStrikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

En ganske så sløv og litt kjip dag i grunnen! Var jo oppe tidlig og me fikk DIb på trening. Vel hjemme igjen var slettes ikkje formen på topp og eg var skikkelig trøtt så eg stupte bar erett i seng og sov helt til kl 15!! Er ennå litt i ørska så eg trooor eg skal ta å vaske håret og ta meg en dusj, det pleier jo å hjelpe 🙂 En fresh pysj er jo heller ikkje så dumt, det er jo tross alt søndag og snart kwell så da er det lov 🙂

Så nei, eg har ikkje fått gjort noen ting ennå og håper formen tar seg opp etter denne dusjen for eg har mye i hodet som eg vil få på den FanaJakken 🙂 Er ferdig foran nå og fikk startet litt på ryggen i går kwell og har en liten plan om hvordan eg vil fortsette deg 🙂 Du da? Har du hatt en fin dag? Her var det yjukk tåke i morges, den lettet, men det ser ut for at den er på vei inn igjen. Det har blåst og blåser masse, sol til og fra. Skal visst komme litt regn etter hvert, men det er nå 18 gr og det er jo NOE da 🙂

Uansett!!! Det nærmer seg Skattepenger og DET er jo alltid kjekt Woop Woop!!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN TRIVELIG KWELL!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg