Liker du Struktur og Patentstrikk? -Strikkeoppskrift

Designet av Naama Ido

 

Et lett og passe luftig sjal til helårsbruk 🙂 Patentstrikk er noe eg liker, men som eg likevel syns er litt vanskelig(?) Problemet mitt er at eg klarer ikkje rette opp evn feil! Blir det feil, må eg starte på nytt…Men å bruke patentmasker til å danne mønster er jo helt genialt og strukturen blir veldig tydelig 🙂 ME LIKE!

 

 

 

Designet av Naama Ido

 

Sjalet er strikket i tynt garn, typ ca 400 m/pr 100 gram på pinnenr 4 = Luftig! Størrelsen på sjalet kan reguleres. Frem t.o.m 9.juni er det 30% på oppskriften 🙂 *Perfekt Sommerstrikk*

 

SLALULU
Bildene over
Justérbar størrelse

 

 

* * * *

 

 

Som forventet måtte eg skli halvveis sidelengs ut av senga i morges…Eg tok allerede i går høyde for at det ville skje…5 timer i vinkel på mor mi sin terrasse tok på ryggen, men så ble det sååå koselig hjemme hos henne da,
så da tåler eg en dag i virkelig slow-motion!

 

 

 

 

Skulle ikkje tro at eg har verdens beste mobil (Samsung Galaxy s22 Ultra) haha Men å ta bilder i sollys med hvit spraymalingsprikker på brillene er ikkje lurt! Skal ta litt blomsterbilder en dag det er overskyet, for mor mi vil også ha blomsterbilder på den nye mobilen sin hehe Endelig har  hun skjønt verdien med en smarttelefon 🙂

Det ble plantet en mengde med blomster, malte et gammelt blomsterstativ og plantet Erterblomster, skurte hele rekkverket på terrassen + vinduer og husvegg 🙂 Nå kan hun sitte ute på terrassen å kose seg, ikkje i dag da….det regner i dag! Så ja, i dag blir det en dag i kjent stil på Hobbyrommet +
eg vurderer å svinge litt egg og sukker 🙂

Men du?

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg