LYNKJAPPE SMÅGAVER # GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Daniel Nùñez

Denne halsen her er noe du kan strikke mangen av, ha f.eks en alltid på pinnen inni mellom alt det andre du strikker og vil har alltid en gave og 2 på lur 🙂 Har lest på den ene Julegruppa på FB at det er folk som allerede er i full sving med gavene for neste år…! Ja både strikkegaver og ikkje minst lister over hva som skal kjøpes og shoppingen, det starter i dag! På årets største BytteDag, da begynner Julegaveshopping for neste år…Eg har ennå smaken av årets kalkun i munnen og tanker om neste jul er ikkje til stedet hehe Ære være de som er så strukturert! Ellers så er det greit å ha litt gaver på lur hele året for plutselig dukker det opp en uventa bursdag eller 2 🙂 Det har jo en tendens til å skje hvis du har barn hehe

 

ESTELA COWL
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift frem til 7.januar`19

 

∗ ∗ ∗ ∗

 

Ahaaa Hverdag, i allefall nesten…romjul, men arbeidsdag så i dag kan man fylle på med litt melk til kjøleskapet om det trengs 🙂 Ungene kom seg tidlig av gårde på jobb så de er i full sving for å si det sånn. Var nok litt hardt å plutselig stå opp tidlig igjen, spesielt for Dib haha Men, både Ali og eg var tidlig oppe og fikk han ut dørene i tide hehe Jadda, selv om man ønsker å være “voksen” er det jo godt at noen fortsatt passer på 🙂 Kjenner selv på det at eg har vært sen i seng i jula for det var litt hardt å komme seg ut av dynene i dag. Men heller tidlig opp enn å sove frem til kl 12!! Da er jo hele dagen ødelagt etter min mening 🙂

Uansett, plan for dagen er en tur til Sandnes. Ali skal lage Meza til Nyttårsaften og da trengs litt påfyll av diverse arabisk ingredienser, spørsmålet er bare OM de har fått inn grønnsaker…Kjipt med en bomtur, men enda kjipere å kjøre ut for sent og at de er tomme for det me trenger så da blir det Sandnestur da 🙂 Skal også innom den “DampButikken” hvor Julegavene fra ungene er kjøpt. Trenger litt påfyll av Jordbær MoHaaa Nå har nemligen også Ali stumpet røyken!! Han har i grunnen røykt utrolig lite så da var det vel bedre å bare slutte hehe Han sluttet på Julaften. Me har hver vår “damper” så her hjemme dufter det nå jordbær og vannmelon! Bedre enn det kan det egentlig ikkje bli 🙂

Tja, eg får vel nesten bare slenge på meg noe klær og så skal eg teste ut den nye jakka eg fikk til Jul 🙂 Har ikkje prøvd den ennå, men den “Ser” passe ut da 🙂 Må ta å prøve Skorsteinshalsen også 🙂 Satser på full klaff 🙂 Må bare ha LITT mer kaffi før me legger i vei *Gjesper*

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

 

 

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg