Lyshus i flere varianter – Spennende struktur og GODE Tilbud!

 

I dag hentet eg en pakke fra Panduro, må fylle opp med gips for eg har planer om en del støping fremover….bestilte meg også en maling eg ikke har prøvd før og den ble eg ganske fornøyd med! Nå kan eg forvandle de glatte flotte lyshusene om til snøhus! Me telys inne, eller bak som på disse små husene er jo stemningen satt med en gang 🙂 Skal ha et lag til i fronten på disse ser eg

 

 

 

 

Er jo litt smak og behag hva man liker 🙂 De er veldig fine helt naturell også

 

 

 

 

Denne snømalingen (Halv pris nå på salget) er det, eg er forøvrig veldig fornøyd både
med den blanke og matte lakken også 🙂

 

 

 

 

Ser jo ut som noe man kan spiiise! Jammy!

 

 

 

 

Dette er gipsen eg har gått mer og mer over til, den er en del dyrerer enn den vanlige (Som eg kun bruker på ting eg vet skal stå inne) Nå har det stått lyshus på graven til mor mi siden før jul
og de er akkurat like flotte ennå – De er helt ubehandlet 🙂

 

 

 

 

Har du juleby? Da er jo lys som DETTE og DETTE noe man kan bruke – Halv pris! Er jo bare å putte det sammen med julepynten så har du noen nytt når jula skal frem igjen 🙂 Men nå altså! Nå er eg klar for
å kaste meg over strikketøyet og se på serie! Fikk nemligen også ryddet litt på kjøkkenet i kwell, alle disse kakeboksen må jo tømmes….fortsettelse følger

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg