Lyst å VINNE Gavekort på 1000 kr? – Ja, det er RAMME alvor!

Reklame | Poster Store

 

Du som besøker meg titt og ofte har sett at eg ved et par anledninger har bestilt flotte plakater fra Poster Store?
I fjor sommer var det Amira som fikk velge seg flere Poster og Plakater til det nye rommet sitt, det ble virkelig flott! Eneste problemet når me holdt på med bestillingene var jo at det er så utrolig mye flott å velge blant!
Det er jo da man skulle ønske at man hadde enda flere vegger!

Plakatene på bildet over finner du HER og HER

 

 

 

 


Amira er fortsatt like fornøyd med sine valg og veggene hennes er super flotte 🙂

Panther plakaten finner du HER

 

 

 

Det som eg liker extra godt er at alt er flatpakket! Rammene er ferdig monterte og det er gode og stødige rammer! Tro meg, eg har kjøpt rammer andre steder i fra hvor det har både vinglet og dinglet *ler* Helt uproblematisk knipser du bare av bakstykkene og smetter bilder, plakat o.l galant på plass.

Ja t.o.m EG fikset dette helt uten problem 🙂

 

 

 

Før jul i fjor bestilte eg flere plakater og en haug med rammer! Ja, eg fant ut at eg kunne trenge en del tomme rammer for å fylle de med minner fra Dib sin idrettskarriere! Rammene finner du i mange størrelser og ikkje minst
i flere “kvaliteter” (altså farger og materiale). Alle rammene kan du sjekke ut HER INNE 🙂
Til Dib sitt rom har eg valgt Svarte Metallrammer

 

Det er jo også kjekt å ha ei ramme eller 2 på lur om man har besøk av noen
småtroll som lett tryller frem det ene kunstverket etter det andre 🙂

 

 

 

Det ble litt til det “nye” kjøkkenet vårt også + litt til vaskerommet når det en dag er ferdig…

LAM og OKSE

 

 

Nå har det seg slik at eg nok en gang fikk en mail fra Poster Store hvor de lurte på om eg trengte litt flere plakater/rammer etc. Som nevnt lengre oppe skulle eg jo ønske at eg hadde flere vegger! Enn så lenge har me rett og slett ikkje plass til flere, det må eg vurdere når alt er ferdig oppusset her i heimen 🙂 MEN!! Eg var ganske kjapp med å spørre om eg heller kunne gi bort denne muligheten til deg f.eks 🙂 Ja hvorfor ikkje?
Bedre å gi det bort enn å bare shoppe for å shoppe, ikkje det? Vettu ka??

Det er ikkje bare du som kan vinne, men en person til faktisk!

 

Altså 2 personer kan vinne hvert sitt GAVEKORT på hele 1000 kroner! WOW!
Hvor flott er vel ikkje det?? Med Gavekortet kan du shoppe hva du vil av Plakater og Rammer
(Ikkje fra Selection Plakatene)

 

 

Det ENESTE du må gjøre er:
Du skriver en kommentar på dette innlegget her i bloggen og forteller hvilke plakat(er) du liker best! Det er ikkje vanskelig, du tar turen innom til POSTER STORE og ser hva du liker 🙂 Vettu hva det beste er??
Du kan kommentere sååå mange ganger du vil noe som også øker din vinnersjanse 🙂
Dette kan du gjør hele helga om du vil *humrer* Trekningen vil skje…

 

MANDAG 2.MARS

 

 

Da er det jo bare å ønske masse Lykke Til!


Eg har akkurat skjenket meg en god kopp med kaffi etter å ha fartet rundt i heimen noen timer
å lekt husmor og vaskehjelp! Frem med strikketøyet og beina høyt fra nå av 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

99 kommentarer
    1. Hei.
      Tror jeg trenger en oppmuntring nå når jeg sitter med høyere hånd i kips og kan ikke strikke eller noe. Da jeg ble operert i går for atrose og for å prøve å stoppe leddgikten.
      Den svarte panteren din er min favoritt ellers alt som har med kattedyr. Men jeg regner med at du finner noe som passer til meg.
      Ha en fin kveld med strikking og kos.
      Klem fra meg.

    2. Wow, ja her var det mye fint. Jeg trenger noe nytt på veggene etter å ha pusset opp. Ikke lett å finne en favoritt plakat, kanskje alle 😊. Men foreløpig likte eg Pastel rose og Loundry guide, perfekt på vaskerommet 😃. Jorunn

      1. Wæææh!! 🤩 dette vil jeg vinne! Trenger så absolutt bilde og ikke minst RAMMER!!
        Boat in the lake er en absolutt favoritt ❤️

    3. Hei!!
      Mysa bare fort innom før middag. Det beste jeg fant var highland cow!!
      Kuleste dyret jeg vet om!!
      Hadde jeg vært ung og fortsatt med mormors gård hadde dem garantert vært der!!

      Ha en fin tirsdag!!

    4. Oii…. Her var det litt å velge i ja. Blomster og natur er mine favoritter. Og kanskje noen plakater til rommene til barnebarna. Du er snill du Vibbedille som tenker på oss andre også.

    5. Fantastisk mye nydelig her.
      Boat om the lake er en favoritt og mange, mange flere 😍

    6. Heia 🙂

      Vanskelig å gjøre valg med så mange flotte motiv og tekster. Foreløbig står Record player plakat på gave til sambo. Han spiller en LP før han legger seg hver kveld.
      Jeg digger alle svarthvit bildene av dyr – plains zebra posters kom opp etter elle melle metoden.

    7. Her var det mange fine plakater, men den aller fineste er Northern Lights ❤️

    8. Jeg tror det er den som heter forest mist som er den fineste, men det er mange fine, så det er vanskelig å velge 🙂

    9. Hei 🤗
      Så mye lekkert 😍 Elsker peoner, så jeg falt for den. 🤗
      Ha ei fortsatt fin uke 🌸

    10. Å velge en plakat var ikke lett :p Så mange fine, men havnet til slutt på en poster med tekst 🙂 Nemlig “Beauty Begins” <3

      Ønsker deg en fortsatt fin uke, og en riktig god helg 🙂

      1. En poster skulle det stå :p Sent på natten og trøttheten har begynt å sige på 😀

        1. Det var mange fine postere! Favoritten min er den svarte panteren, den er helt nydelig ❤️

    11. Så flott! Synes Beef Cuts er flott, hadde passa på kjøkkenet mitt! Ellers synes eg NOW er flott!

    12. Jeg synes det er mange fine bilder å velge mellom. Hvis jeg skulle vinne går gaven videre til døtrene mine som ønsker seg noe på veggene sine.

    13. Boat on the lake var fin, men det er vanskelig å velge en favoritt blant alle fine

    14. Der var Mangen fine plakater. 😍😍 Så vanskelig å velge. Men digger dyr natur og blomster. Hadde passa midt i blinken å vinne. Trenger litt på veggene i nyoppusset hytte. ❤️❤️

    15. Har begrenset med veggplass og da blir bilder av barnebarna prioritert. Eldste pia på 3 malte ett flott bilde i fjor, som vi humoristisk kalte for “svane i blodbad”. Det kunne jeg tenke meg å finne en skikkelig ramme til !!

      1. Garantert at du kan skje finner noen søte bilder som barnebarna kan ha på veggen 😊 Det er et utrolig flott sjiraffbilde ♥️ Men ja, supert å bare kjøpe rammer og ramme inn gode minner. Det gjør eg 😊

    16. Hei.Så flott å vinne så mye fint. Higland cow. Og sønnen i huset ønsker seg nye bilder til rommet sitt. Ønsker deg en magisk helg. Mvh Gerd

    17. Vanskelig å velge en, men vinner jeg skal jeg nok klare det! 😂😂😂tilbringer dagen med å lære meg å strikke hæl…det er jo så mange måter å gjøre det på! Litt i tvil om hva som blir penest!

    18. Det er jo sååå mye fint at det er klin umulig å bestemme seg for noen her og nå 😍😉 men trenger nye flotte bilder til å henge på veggene i vårt nyrenovert hus, så det hadde passet veldig bra med en slik flott premie 👍😍🥰 noen med de vakreste blomster, dyr… Ja, bare å velge på øverste hylle liksom 😂😂❤❤❤

    19. Likte Luna, Earth, Hakuna matata og mange flere 😂 veldig mange fine 👍

    20. Morning sun og Peonies poster syns eg er dei finaste. Kryssar fingrar….🙂 kjekk blogg å fylgja med på – strikkaren i Tananger er allsidig må ein sei👏

    21. Jeg kunne tenkt meg peoner eller magnolia.I alle fall en eller annen blomsterplakat🥰

    22. Hvis jeg vinner må jeg ha valget tilgode, da jeg skal male stuen. Har fortsatt ikke valgt farge (så mange å velge mellom). “Krysser fingre”😊

    23. Mye fint men det er liksom bilder uten noe relasjon til.
      Men rammer har jeg alltid bruk for.
      Bilder til svigerdøtre og barnebarn hadde vært en fantastisk gave til bursdag og jul!!
      Går for den!!
      Nå vil jeg virkelig vinne Vibbedille 😍😍

      1. Eg har kjøpt meg bilder til kjøkkenet med tøffe grønnsaker hehe
        Du må bare skrive flere kommentarer, jo høyere sjans for å vinne vettu 🙂

    24. Bengal tiger er min favoritt!
      Og så trenger jeg rammer til plakater som jeg har hatt lignende i 100år.
      Flyttet for over 5 år siden og har enda ikke hengt opp så mye på veggene.
      God helg fra Pus! 😻

      1. Da krysser me fingrene for at vinner deg et gavekort! Kan jo ikkje ha plakater liggende i 100 år til 🙂 Kos deg masse 🙂

    25. Hei, takk for alt du gjør for å inspirere oss andre. Mange oppskrifter jeg ikke hadde funnet uten din hjelp. Takk, takk.

    26. Hei
      Jeg synes plakaten med Roger Moore og Bear poster var Så fine.
      Jeg vil ha de på hytta mi.
      God søndag

    27. Her var det mye fint med blomster og natur, kunne fint ha passet inn hos oss 😊

    28. Oi oi. Dette var vanskeleg. Men tror jeg måtte valgt enten tree top fog eller boat in the lake poster… de hadde passa bra i stua her. Fortsatt god søndag 🙂

    29. Ingen lett oppgave dette 🌞 var så mye lekkert. Skulle gjerne vert heldig her 😍 uansett di som vinner får noe flott nytt på veggen 😍

    30. Peonies posters er min favoritt😍 har vært innom flere ganger å sett på de plakatene. Det er så mange fine at det er vanskelig å velge😉 Sissel

    31. Jeg hadde nok valgt ca alle inne på natur kategorien. Men jeg må trekke fram noen av dem, og bla. Waterfall og hogwarts express falt jeg pladask for. Mountain puddles og fallen Castle hadde også sklidd rett inn her hjemme.

    32. Flere kommentarer og større vinnersjanser….
      Meeen med mitt hell……jaja morsomt å delta!!

      Mange nydelige bilder til barnerom. Sjiraffen er jo bare helt herlig!! Høylandskua og sjiraffen blir garantert bestilt!!

    33. Legger inn en kommentar til…

      Minstemann og kjæreste skal se på hus i dag…. Da får dem mange vegger å pynte opp. Hun er ganske flink til sånne pynteting.
      Tipper det blir endel barnebilder også!!

      Krysser fingrene !!!

    34. Så mange fine postere😍 en jeg likte godt er Entertaining dreamland poster😊

    35. Skulle gjerne hatt Highland cow og gitt min søster, hun er helt Skottland-frelst! Selv likte jeg veldig godt Owl…

    36. Så mange fine plakater, men nesten umulig å bestemme seg for hvilken som er finest. Jeg liker godt bilder av blomster, dyr og natur, og så synes jeg den med forklaring på vaskeanvisninger var morsom. Den kunne jentene mine fått og hengt opp på hyblene sine 😄

    37. Det var utrolig mange fine plakater, nesten umulig å velge🙄 Men skulle jeg bli den heldige hadde jeg nok funnet noe😊
      Grete Lill

    38. Plakater til vaskerommet med alle symboler på måtte være greit å ha. Har en drøm om å få fikset vaskerommet😂

    39. Hei 🤗
      Kikker innom her én gang til jeg, for her er det er mye lekkert å finne, og rammer eller bilder er jo alltid kjekt å ha liggende til å forandre litt eller å ha til en gave 👍
      Ha en fortsatt fin kveld 😍

    40. Likte ekstra godt Fight like a girl og Snow leopard Poster. Men kunne tenkt meg mange, spesielt av Dyra da jeg har ei lita hvit løve, to hunder, to kaniner og x-antall høns og kyllinger. Flytta for meg selv i høst så hadde vært fint å fått dekorert litt personlig her jeg bor. =)

    41. Her er det jo så mange fine plakater – men noen av mine favoritter er lamb og biff cuts 😉

      ha ein fine søndagskveld 😉

      smil fra ho monika

    42. Åhh nå vet jeg hva jeg skal kjøpe hvis jeg vinner; rammer til byggetegningene jeg tegna da jeg gikk møbelsnekker linja. De har ligget sammenrullet i ett papprør siden 1992 !!!! Burde få de på veggen asap!!

    43. Beef cut og gjerne pig cut kunne jeg ha funnet plass til på kjøkkenet.
      Kanskje noen plakater om grønnsaker og salater om.

      Spørs om det blir handel okke som!!

    44. Highlanscow er bare det råeste dyret!!
      Giraff bilder var det også og av ugle!!!!
      Mye jeg ville ha sa virkelig pris på å vinne!!

      Spennende neste gang jeg kommer inn på bloggen for da er kanskje vinnerne trukket 😁😁😁

    45. Det var utrolig mange fine plakater å velge mellom!
      «I believe in you» hadde vært morsom å henge opp 😍

    46. “Moon balloon bunny” eller “Star balloon fox” hadde vært fine å gi bort til tanteungen på 4 mnd ❤️

    47. «Lemonade» den burde henge i gangen sånn at alle kan lese den når de kommer på besøk 😂

    48. «Laundry guide” burde jeg ha hengende på vaskerommet for jeg glemmer alltid hva alle de tegnene betyr!

    49. «Guide to red wine” og “Wine guide” til bestevenninnen min som er vinelsker 😍

    50. «Tea guide” burde jeg ha på kjøkkenet for jeg elsker te og drikker det som andre drikker sin daglige dose med kaffe 😂

    51. «All of my tomorrows” hadde vært en fin gave til mannen!
      Wow, her var det sinnsykt mye fint å velge mellom 😍

    52. Utruleg mange fine alternativ, så viss eg vinn har eg eit valgets kval. Guide to Red Wine, kanskje 🙂

    53. Når jeg ser ut vinduet tenker jeg at alle bilder som er av sol og varme er superaktuelle!!!! Vi har “bare” 150 cm snø på flatmark og nå snør det enda mer….

      Kan du ha en giveaway på mine vegne, og premiene er snø!! Tror det kunne vært premier til ganske så mange!!!!😂😂

    54. Du har så mykje fint i bloggen din, og så mykje fine ideer. Kjekt å lese om kvardagen din 🌸
      Vinner eg får mi kjære datter velge, så ho kan få ha på hybelen sin ❤

    55. Rekker vist 1 kommentar til!!

      Krysser bare fingrene og strikkingen venter…….

    56. Laundry guide er flott! Særlig til de yngre som kanskje er litt usikker på hva alt betyr.

    57. Wild horses og Panther. Og Owl! Den skulle jeg hatt på soverommet hos meg selv. Det er så vanskelig å velge, skulle nesten hatt en av alt… I alle størrelser. Til oss selv og alle rundt meg.

Siste innlegg