Påskelam! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Charlie Darning

 

Ahaa dette er helt i mi gata! Elsker å strikke (eller hekle) figurer, eg har et hav av kosedyr
og rare skapninger på samvittigheten! Det er så kjekt, lett eg lagret denne oppskrifta!

 

 

 

Designet av Charlie Darning

 

Om ikkje du er klar så er i allefall denne gjengen klar for vinterferie, ser i allefall sånn ut! Tja, en liten idé; Strikk lue og skjerf i “kvikk lunsj” farger og gjengen blir også med deg på påskeferie 🙂 Så gøy! Sau/lam passer da like fint som en kylling til påske så det er bare å få fart på pinnene!

 

DORIS THE SHEEP
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

Siden dette er en engelsk strikkeoppskrift kan det være greit
å plukke med seg Denne lista med oversettelser 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Å så søte! 🥰 Disse må jeg lagre 👏 Kanskje blir det så jeg endelig prøver meg på engelsk oppskrift 😅
      Ha en fin dag på hobbyrommet med god samvittighet når du har vært så flink til å gå turer i det nye året 👏🤗

Siste innlegg