Man gir litt, og tar mer!


Dette er absolutt favorittene til Ali utenom alt av oransje blomster, derfor plantet eg også 10 stk i denne kassen som han snekret i fjor. Han er over seg av begeistring og kunne jo tenkt seg slike blomster i ALLE pottene, men NEI! Ikkje aktuelt i det hele tatt! Et sted går grensen liksom, spesielt når det er blomster eg mest sannsynlig må bytte ut i løpet av sommeren for disse varer jo ikkje evig. (Dvs minst ut august)

 


Eneste han ønsker seg nå er denne *Peker på bildet over*, men han vil ha den i burgunder som me hadde i fjor, det får me ikkje tak i. Dessverre Ali. Da me var på Gartneriet på lørdag ville eg ha denne rosa, men me hadde så mye rosa mente han…Derfor kjørte eg på Garneriet alene i dag, for da kan eg jo kjøpe det eg like og vil ha,
ikkje sant? Ja nettopp, så da ble den altså en av disse og…

 


…en av disse, denne har me aldri hatt før så eg aner ingenting om utviklingen her.  Hun på Gartneriet sa den kunne klare seg selv i ei liten potte så da ble den med hjem. Egentlig, i utgangspunktet skulle eg kun ned å kjøpe noe Paracet, men siden Gartneriet ligger rett i nærheten måtte eg bare svippe opp og for å forsvare min shopping (ikkje for at eg trenger det da) så plukket eg med meg en gjeng med…

 


…ORANSJE blomster til Ali, og siden eg ikkje er sååå begeistret for oransj passer det jo fint at den eneste ledige plassen nå var på trappa MoHaaa Ser jo litt pjusk ut syns eg når det er nyplantet, men det tar seg nok opp. Satt også å pella av alt den våte jorda av på den lilla som var druknet da me kjøpte den på lørdag, har så godt det lar seg gjøre plantet den ned i det ene hjørnet. Er me heldige så spretter den gjerne litt opp til slutt 🙂

Så vel, ja da ble jo også Ali veldig fornøyd til slutt! Han så først de rosa på terrassen og utbrøt: “Ååå ska me ha ennå mer rosa!” Men da han gikk ut med bosset etter på bare smilte han når han sto på trappa haha Tja, da er me jo egentlig begge 2 veldig godt fornøyde. Meeen han vet ikkje ennå at eg har veeeldig lyst på noe som skal henge ute ved inngangen!! Eg har lyst å ha noe som kan henge der ut, men om det blir på husveggen eller på den der betong veggen…hmm…DET vet eg ikkje helt ennå, må vente litt nå haha Uansett veldig fornøyd så langt 🙂

Det lå i grunnen an til å bli en etter hvert så behagelig onsdag for min. Fikk melding av Dib om at treninga utgikk i dag, ergo måtte eg ikkje ut å kjøre. Derfor fant eg meg en pysj og gikk i dusjen. Dib kom hjem, fortalte at han skulle ut på treninga for å se på Svartbelte Graderingen og skulle ta bussen. Vel, han chilla og slappet av og plutselig ser eg at klokka er halv 5 og lurte på når han skulle gå siden Graderingen startet kl 17! Tja, han skulle gå ca rundt litt før kl 16!?! Hmm jaja gutte hadde blingsa og sett feil, eller tenkt feil, alt etter som. SÅ ja, da var det jo bare å hoppe i skoa og springe ut…i pysjen! Et aldri så lite stressmoment der ja, men nå har eg fått i meg litt middag og er i grunnen klar for kwellen 🙂

Akkurat nå nyter eg litt rolig Me-Time og eg håper eg får noen timer til før igjen “alle” ramler inn dørene igjen haha Tror bare eg lager meg en skikkelig digg kopp med kaffi, strekekr ut beina og ser litt på strikketøyet 🙂

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei ganske fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg