MASKEMARKØRER til JUL – One of a kind

 

I dag måtte eg bare sette en stopp på meg selv, når det kommer til denne type dilldall kan eg sitte i det uuuendelige *ler* Tenker at nå legger ut det eg har, responsen vil avgjøre OM eg lager flere 🙂
Har lagt ut litt
sneekpeek på Instagram noen dager og basert på responsen der burde eg egentlig
bli kvitt disse uten problem Ho Ho Ho

Hver og en er laget for hånd i Cernit. Ved hjelp av pinsett og synål har eg fått til de minste detaljene og masse tålmodighet!! Litt variasjon på størrelsene; Fra 0,5 cm til nesten 2 cm. De største markørene er slike som eg pleier å henge i starten på et strikketøy. Alle er stekt i 30 min og lakket 2 ganger. Alle markørene er montert med elastisk “strikk” (Samme som eg bruker på armbånda) og krympeperler. Da er de litt bevegelige
og ikkje bare en stiv “pinne”.

Alle prisen er uten porto, har lagt portoen på 20 kr.
Markørene blir lagt i pose, polstret med bobleplast/evn papp og så i konvolutt.

 

 

Ved kjøp kan du kontakte meg på mail: [email protected], sms 93899225 eller,
hvis me er venner på FB kan du sende mld på messenger
🙂

 

 

 


“Latterlig Juletre”

Har med karabinkrok og ring

50 kr pr stk + porto

Utsolgt

 

 

 

 

 

“Julenisse/ Gnom”

Har med karabinkrok og ring

50 kr + porto

Utsolgt

 

 

 

 

 

 

“Rudolf og Reinsdyr”
(Rudolf m/ rød nese og reinsdyr med svart)

50 kr pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

“Julegris”
(Har kun 3 stk)

50 kr pr stk + porto

Utsolgt

 

 

 

 

 


“Selvlysende”
(Se bildet nederst i innlegget)
Kun 4 stk med karabinkrok (Til venstre i bilde)

40 kr pr stk + porto

(Oppdatert 9/11 – Få igjen…)

 

 

 

 

 


“Veskepynt/Nøkkelknippe”

Store markører, også selvlysende.
(Det er den lyse Cernit`n som lyser)

65 kr pr stk + porto
(Portoen ble en del høyere på disse grunnet tykkelsen, siden det er min feil som ikkje sjekket dette på forhånd har eg frem til nå tatt det på egen kappe. Portoen er 55(!!!) men eg skal fortsette å ta noe på meg selv. Så la oss si 35 i porto så blir det akkurat 100 kr for en slik inkl porto så betaler eg resten)

1 igjen…den er blå

+ eg har laget 5 nye slike i Petrol med oransje og selvlysende prikker

 

 

 

 

 


Ca 5 cm lange, har stor krok i forhold til de små markørene.

 

 

 

 


“Julekuler”

Mye arbeid med disse hehe Først pensle med lim,
rulle i glitter, tørke før de dyppes i lakk 2 ganger 🙂

30 kr pr stk +porto

 

 

 

 

Under kan du se bilder fra underveis:

 

Ideén til disse juletrærene fikk eg etter å ha sett bilde av ei kake som så slik ut. Prikkene på kaka var NonStop sjokolader, mine er ca 1 mm store Cernit kuler som eg trillet 🙂

 

 

 

 

 

Ganske dill å trille alle disse små her hvor alle må inn på nål….

 

 

 


Tørketid…

 

 

 

 

Julenissene så på et stadie ut som flått…

 

 

 

 

Dette er til de med 2 “perler” på seg, så smått så smått!

 

 

 

 

Tørketid…

 

 

 

 

Mørketid…

 

 

 

Vel, da gjelder det å være litt småkjapp om du har lyst på noen av disse. Det er ikkje mulig å bestille.
Hvis det kommer flere er det kun om eg lager mer. For mye arbeid til at eg vil ta i mot bestillinger
på samme måte som eg har gjort med Armbåndene.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg