Melsheia – Flott tur som ble vond på slutten

 

I dag gikk turen til Melsheia, her er det mange stier og faktisk en del topper å velge i, er bare å slenge seg ut på en sti 🙂 Etter 4 dager rett opp og ned på kjøkkenet var det herlig å komme seg ut i heia – Friskt og godt 🙂

 

 

 

 

Var i grunnen mye grønt, eg tenkte at det kanskje var litt snø her opp,
men det var det lite av…der i mot var det…

 

 

 

 

…en del is på stien! Jaggu godt eg hadde broddene i sekken, søs hadde broddene i bilen…! *humrer* Men det gikk greit, hun tråkket i grøfta inni mellom. Noen steder klarte eg ikkje få feste
med broddene så litt tjukk is enkelte steder.

 

 

 

 

Sånn ca halvvei spå turen, du ser der løypa mi går fra rødt til grønt/blått? Da begynte eg å slite…Shit altså! Eg har ei fotvorter midt på “puta” under foten og den la eg først merke til på turen til Ogna. Samme dag sendte eg melding til legen; “HJELP!” Meeen….fikk ikkje tid før 4.januar, for meg nå er det lenge…Gikk jo tur før helga og da tok eg fotbad og en runde med skalpell før turen, da gikk det bra. Gjorde det samme i går, men var lite å skjære da, ergo vondt i dag! Det er jo akkurat som det brenner noe helt sykt…Har sendt ny melding til legen om eg kan komme hvis det blir noe ledig…fortsatt alt for fullt…Her om dagen var det så vondt at eg sjekket ut hva man kunne få gjort på “privaten”, men fant ut at eg venter nå til 4.jan Hvis han ikkje kan fryse den og det er laaang ventetid for skikkelig fjerning…Vel, da venter eg ikkje kan du si.
Vil jo ikkje tro at ei vorte er noe som blir prioritert…

Men men, har hatt meg en god dusj, straks middag og sååå er det bare å okkupere kjøkkenet igjen: Julekaker 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg