Mens du venter på våren – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Ngoc Vu

 

Selv om ikkje alle er like værsyke så venter me jo alle, hvert år, på våren! Eg er en typisk HØSTperson, hadde valgt den årstiden hver dag hele uka om eg kunne, men det betyr ikkje at eg ville hatt drittvær hver dag. En flott høst er det beste, syns eg. Vet ikkje helt hvorfor for en flott sommerdag er også herlig, det samme med våren og en nydelig vinterdag – Muligens det har noe med luktene og fargene å gjøre. Men uansett hva man fortrekker så er det vel i bunn og grunn sånn at me alle, hvert år, venter på våren. Den største forskjeller er nok at noen griner og sutrer i 6 mnd til det endelig er vår, mens me andre lever hver dag uansett vær *ler* Ofte har eg erfart, at det er de samme personen som klager på været vinterhalvåret er også de som klager høyest når det blir for varm om sommeren og at de ikkje orker å være ute pga det…noen er bare umulig å tilfredsstille

 

 

 

Designet av Ngoc Vu

 

Vel, dette prosjektet her er til deg, til deg som syns at vinteren er for tung og mørk…Strikke deg noen Pip-Pip`er
og bare nyt innendørs strikkekos 🙂 Omgi deg med fine farger og en flokk med innefugler, til våren tar du de med deg ut og har de til pynt 🙂 Det nærmer seg påske og disse kan være med på å sette i gang vårstemningen 🙂 Uansett hva du velger så er dette et koselig strikkeprosjekt.

 

THE HAPPY BIRD LILY
Bildene over
Ca 9 cm høy

GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

Da var det fredag gitt og eg tenker at eg hjemmedag er innafor i dag….Vel, eg startet dagen med å sende mail til en elektrikker…2 kvelder på rad har strømmen gått her hjemme…Hmm…Dib som er nesten utdannet elektrikker har kikket på det og mener det er en jordfeil. Satser på at me får dette sjekket og evn fikset rimelig kjapt!
Strøm er skummelt når noe streiker!

Sånn ellers har eg planer om LITT huslige syssler…Som f.eks å brette sengetøyet som henger i stua…
Å ja, eg kom veldig kjapt frem til at sengetøy ikkje skal i tørketrommelen…! Utover det? Vel..Hobbyrommet
er i grunnen den mest avslappende plassen eg har så eg tror eg finner på noe der inne 🙂

 

 

 

KOS DEG
OG HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg