MIND BLOW BLANKET – Stilig teppe – Oppskrift

Desigenet av Jellina Verhoeff

 

Nei nei nei! Der ramla eg rett ut på igjen…Oppskriften var i boks før eg hadde studert dette noe særlig, eg bare falt ved første øyekast! Sånn var det jo også den gangen eg falt for COP- teppet til Woolly Thoughts; Eg kjøpte ALLE teppeoppskriften…Teppene til Woolly Thoughts er rillestrikket, det trodde eg teppet over her også var, men det er faktisk heklet 🙂 Ingen nedtur, eg trodde bare det var riller for det elsker eg jo! For noen år siden strikket eg OpArt i svarte og hvite riller, det ble sååå fint, så alt dette svirrer jo i hodet når eg så dette teppe.

 

 

 

Designet av Jellina Verhoeff

 

Dette er så absolutt et teppet alle kan hekle, i allefall om du kan hekle. Egentlig veldig lite mikkmakk, monteringen kommer til slutt. Her kan du bruke akkurat det garnet du vil så lenge du har samme heklefasthet gjennom hele teppet, er jo litt viktig med tanke på monteringen 🙂 Eg syns det var galstilig i svart/hvitt, men eg ser jo også at dette kan blir fullstendig magisk om alt strikkes i forskjellige farger! WOW! Det kommer til å eksplodere på sofaen! Restegarn på dette? Ikkje sant….! Hadde blitt tidenes teppe!

 

MIND BLOW BLANKET
Bildene over
Str 120 cm X 140 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ååå det er så nydelig at eg kan skyve terrassedøra heeelt opp med en gang eg står opp! 16 gr og full sol her i dag 🙂 Hmm værvarselet på mobilen sier regn kl 17, men det er sikkert bare noen dråper…! Tenkte i går at eg skulle gjøre litt rent i dag, men alvorlig talt? Skal eg virkelig bruke helga mi på det?? Nop! Da tar eg det heller på mandag! Det er blitt så mye hit og dit i ukedagene at eg trenger helgene til å hente meg inn igjen så bortsett fra en date på kjøkkenet med Dib i ettermiddag skal eg holde meg på Hobbyrommet tror eg. Me skal kokkelere biff i dag og eg skal ta meg av tilbehøret- Det blir spennende! Har aldri laget slike poteter før.

Fant meg en ny serie: Bonusfamilen – Veldig koselig og en helt nedpå serie 🙂
Avslappende å følge med på mens eg styre i vei med mitt.

Muligens det kommer et innlegg om Russedressen i løpet av dagen, flere har etterlyst det ferdige resultatet.
Eg sendt den avgårde til Bergen på tirsdag og den er kommet vel frem 🙂

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg