Mindre Kaos og Mer Kontroll + Ei Gratis Strikkeoppskrift

 

Tok søndagen også eg! Kun til meg og mitt, ryddet kjøkkenet før eg la meg i natt så da var det bare å kaste seg rundt i morges når eg sto opp. Alle disse ideéne eg hadde i hodet da eg la meg i natt har fått utløp over det meste av spisebordet 🙂 Selv om det sikkert ser kaotisk ut for andre så har eg full kontroll…

 

 

 

 

…ikkje bare har eg kontroll, men også overtaker! Derfor kan eg nå bevilge meg en liten pause med en kopp deilig sjokoladekaffi mens eg sitter her å slapper litt av. Når eg så reiser meg igjen skal eg bare finne frem strykejernet og får strøket noen av mine ideér å se om det faktisk funker 🙂 Elsker kreative og ikkje minst produktive dager! Snakk om å få ladet opp batteriene! Gleder meg til eg kan smelle ut alt på bloggen for da er alt klappet
og klart slik at du kan lage likedan til deg selv 🙂 Det er jo det kjekkeste!

Har et par ideér til som eg må få ut på brettene før eg tar natta i kwell, men det er fornuftig å få strøket det som ligger klart først, ja for hvis ikkje kan det ganske kjapt bli snudd til et kaos som t.o.m eg ikkje har styr på!

 

Ååå eg håper av hele mitt hjerte at eg snart kan invitere til PerleKos rundt spisebordet! Det var jo en av planene eg hadde da perlekaoset ramlet inn dørene her i slutten av februar i fjor….
Ja og så kom jo Korona å ødela alle mine planer også..
.sukk

 

 

 

 

Eg målte også opp 48 m med det andre makramé garnet eg har, klippet lengder og har fått ferdig den ene lengden ned til sammenføyningen, nå gjenstår de 3 andre. Dette går garantert helt fint 🙂 Skal komme tilbake til dette Makramé garnet når alt er ferdig for dette garnet overrasket meg faktisk når eg virkelig begynte å knyte i det, egentlig ganske mykt til makramégarn å være, men det ble fint da 🙂

 

 

 

Designet av Regina Schoenfeldt

 

Som alltid må eg jo scrolle litt her og der hver dag, se hva som poppet opp i dag? Dette er jo perfekt, for de fleste som skal på ferie i år skal jo på Norgesferie, ikkje det? Det er meldt en vanvittig økning i Bobil og Campingferier, så ja….Det er bare å begynne å strikke for det er dette teppet du trenger da! Gratis er det også så det er bare
å grave frem passende garn! Orginalt er det strikket i Nepal fra Drops så her snakker med et skikkelig
herlig teppe til de litt kjølige sommernettene ♥

 

 

CAMPER BLANKET DECKE
Bildet over
Str 83 cm X 205 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

Vel vel, eg får bare komme rmeg på beina å finne frem strykejernet!
Dette blir spennende! JuHuuu

 

 

KOS DEG
OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg