MISSONI ACCOMPLISHED – Gratis Strikkeoppskrift

Reklame | Knit At Home Link - House Of Yarn

Designet av Espace Tricot

 

SELVFØLGELIG! Det som absolutt ikkje skulle skje, har nå skjedde! Det var helt uunngåelig og det skjer hver eneste gang…Bare for å jevne ut samvittigheten litt var eg inne på garnrommet for litt siden og bare sjekke tingenes tilstand på den der FanaJakken…sukk…den er jo så flott! Mens eg sto med hodet ned i den digre kurven på garnrommet dukket også den på begynt Still Light Tunic opp som eg stadig vekk drømmer om…
Ååå du milde hekkan!!!

Anyway, genseren på bildene her er i grunne i enkelt sak, men jo mer eg ser på den jo mer vil eg ha den og det plager meg faktisk *ler av meg selv* Altså, før eg la meg i natt klarte eg jo også å finne ut hvilket garn eg ville bruke , ja t.o.m fargene har eg bestemt!! Eg som egentlig ikkje er så glad i blått vil ha den i denne fargen:

 


Åååå eg ser bare for meg genseren i denne deilige Denimblå + ikkje helt hvite, men med helt lys naturfargete sikksakk`er! ♥ Eg har noen slike nøster i hyllene mine bare i oransj, men det garnet ass! OMG! Det er MAGISK deilig!! Det passer veldig greit i grunnen i forhold til orginalgarnet og vil ikkje ha noe problem med å oppnå anbefalt strikkefasthet for genseren strikkes på pinne nr 4 og 4,5

For en gang skyld vil eg også at genseren skal være kort!! Jadda, selv om rompa har blitt større så kunne eg i grunnen IKKJE brydd meg mindre bare se hvor tøff den er som kort da *Peker på bildet under her* Ja og en passende skjorte/bluse(?) skal eg alltid klare å hoste opp. Så ja, hva du sier??

Skal me kaste oss rundt og strikke oss hver vår lekre genser??

Hvis du vil se andre farger i Knit At Home sitt “Superfine Alpaca Merino” sprader du bare galant rett inn HER å koser deg 🙂 Eg har regnet på det og bare for å gardere meg så ville eg hatt 10 i blått og 3 i Natur, da har eg mer enn nok 🙂 Ja og oppskriften laster du jo bare rett ned via linken under neste bilde så er me i gang vettu! JuHuu

 

Designet av Espace Tricot

 

MISSONI ACCOMPLISHED
Bildene over
Fra 100 cm til 164 cm i overvidde
GRATIS Strikkeoppskrift

 

* * * *

Har i grunnen oppførst meg som en vanlig mandag i dag eg!! Full frez over alt med vaskefilla og Ali hengende etter på slep med moppen! Rydda og gjort rent, vaska klær, rensa kjøkkenet, inn/ut av oppvaskmaskinen + eg har vaska/ bretta klær samtidig som eg laget ei stor skål med deilig salata til  i kwell for da skal moi servere Kylling Pesto ♥ Har du ennå ikkje laget det så finner du oppskrifta HER! NYYT sier eg bare!

Siden eg var tildig oppe i dag var eg også tidlig ferdig med heimen og da ble det både hårvask og dusj mens han Ali vandret rundt i skogen med saga!! Jadda, det er da også noe å gjøre på en lørdag og hjem kom han med masse Bjørk!! Nå har eg surrert bunter med bjørkekwist så ønsket hans om litt Shabby Chic på terrassene er oppfylt haha Mangler det bare BLOMSTER, men venter litt til på varmen. Strikke har eg også gjort så nå blir det hæl når eg plukker opp pinnene etterpå. Ali er i gang med å steike kyllingfilè og etter på skal eg fikse pinjekjerner, hvitløk og Pesto – Senere, sånn en halvtime før me skal spise svinger eg forma inn i ovene ei stund mens pastaen skal koke 🙂 DA er eg nok klar for kwellen og GULLRUTEN!! Ahaaa hvilken kwell det blir 🙂

 

 

 

 

KOS DEG MASSE
OG HA EN FESTLIG AFTEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Oppesen Vibbedille 🙂

Hvis du ønsker påminnelse når det kommer nye blogginnlegg klikk deg inn HER og følg siden min 🙂

3 kommentarer
    1. Hallo, takk for at du leitar fram så mange fine oppskrifter. Her er eg i gang med Spring korterma gensar frå Ankestrick, med ordliste on the side. Engelsk oppskrift er greitt når ein tek steg for steg har eg funne ut. Viktig innlegg om opphavsrett her om dagen, me treng flinke designerar og då må ein halda seg til lover og reglar i strikkeverda og. Takk for fin blogg!
      Besto

    2. Jadda. Du store fristerinne. Oppskriften på Missoni er lastet ned og skrevet ut. Tenker jeg prøver meg med Holst super soft. Må bare regne og strikke og telle litt. Skulle gjerne ha strikket den med litt alpakka, men klør så innmari grusomt i nesa av garn som det er alpakkaull i.
      Ønsker deg og familien en god middag( for den er kjempegod) og en flott helg.💖

      1. JAAAAA at eg ikkje tenkte på Holst!!! Da er det jo enda farligere for det garnet har eg masse av hjemme!!! Juhuuu Det kan jo bli helt perfekt 👍 Takk skal du ha! 😊

Siste innlegg