Mitt neste prosjekt! – Gratis Oppskrift

Designet av Rose Hudd

 

Altså! Hvem vil vel ikkje ha en Unicorn Kosedress!?! Ikkje sant…! Den er jo helt fantastisk og eg kunne fint ha heklet denne her, ja enten til meg selv eller, kanskje best til ei lita jente som eg kjenner? Hvor praktisk den er som pysjamas vet eg ikkje, muligens litt for mye dill til det, men en kosedress? Absolutt ♥

 

 

 

 

Designet av Rose Hudd

 

Ikkje er det særlig vanskelig å hekle heller, i følge designeren.
Oppskriften er enkelt og det er bilder som hvis hva og hvordan 🙂

 

UNICORN KIDS ONESIE PYJAMAS
Bildene over
Str 2 til 10 år
(Dette er en kjøpeoppskrift som du kan printe/lagre)

Hvis du heller vil ha oppskriften gratis finner du den på Designerens Blogg,
men da kan du ikkje printe/lagre den og du må forholde deg til oppskriften der på bloggen 🙂

 

 

 

 

Designet av Rose Hudd

 

Om det skulle være litt for stort og for mye med en hel dress så kommer du
likevel langt med en Unicorn Sovemaske ♥ Julegave?

 

UNICORN KIDS SLEEP MASK
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Jøss! I dag våknet eg halv 11!! Eller, dvs eg sto opp kl 7.30, men i steden for å gå på kjøkkenet å lage kaffi svingte eg rett inn på Dib sitt rom og sov videre der *ler* Er litt sånn i halvsvima nå. Eneste håndfaste plan i dag er vaksinering 17.30 og eg håper på 0 bivirkninger denne gangen…Utover det har eg kun planer om å surre inne på Hobbyrommet. Fikk laget til ordningen til skulpturen som eg nevnte i går så nå har eg en haug med grønne “erter” på skrivebordet – Ja det gikk som en drøm! Bare ta en titt på Snapchat 🙂 Det ga meg jo en IDÉ om å lage litt unike perler f.eks. Ikkje sant!? Der begynte hjernecellene å spinne med en gang!

Men du? Skal eg fortelle noe gøy? Eller, egentlig så er det dritskummelt, men 17.-19.september skal eg ha sånn Instagram Take Over for Rito Hobby! Har ALDRI gjort noe lignende før og nå er eg i gang med å finne ut HVA eg skal gjøre den helga, what to make liksom!?!? Eg har noen ideér og holder på lage bestillingsliste….
Det blir i allefall ei helg på Hobbyrommet for å si det sånn! Spennende! Kan legge ut link når det nærmere seg, hadde vært fint med litt moralsk støtte den helga tror eg *humrer* Men ok, nå skal eg svinse inn
på badet så snakkes me fra Hobbyrommet 😀

 

 

LAG DEG EN
INNHOLDSRIK DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så spennende med den sendinga🤗 den skal i hvert fall jeg følge mesteparten av tiden👏🥰 du er den mest kreative personen jeg noen gang har sett, og gleder meg masse til å følge med videre😍 ønsker deg en nydelig dag❤️

      1. Så gøy! Kan vær kjekt at noen “av mine” blir med meg den helga hehe Aldri gjort det før, men det blir garantert gøy! Fikk akkurat en bestilling på material avgårde så det er bare å glede seg 🙂 Et tips hvis du vil bli med: Begynn å samle på papirposer som kan brukes som Gaveposer 🙂

    2. Så spennende! Blir helt sikkert bra. Blir spennende å følge med den helga. 🌞

Siste innlegg