Morsomme og Kreative Hansker

Designet av Šárka Dvořáčková

 

Tordag kwell satt eg her på bloggen da eg ramlet over disse stilige hanskene! Formen min var stigende til det verre så eg klarte ikkje fullføre innlegget. Vel vel, nå har eg hatt tidenes døgn og vel så det og endelig kan eg dele disse go`biten her! Alle har me garantert litt flerfarget sokkegarn i hus, finn det frem og sett i gang 🙂 Velger du å strikke de i Fabel trenger du 2 nøster, har du f.eks Opal o.l garn holder det med 1 nøste 🙂

 

SQUAREPOINT FINGER GLOVES
Bildet over
3 størrelser
Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Šárka Dvořáčková

 

Oppskriften består av både diagram og en skriftlig del,
da er det jo opp til deg hva du foretrekker 🙂

 

DAEDALUS FINGER GLOVES
3 størrelser
Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså, som sagt har eg vært helt hinsides verden siden tordag kwell. Da eg kom hjem fra handling på torsdag kjente eg at ryggen var sliten og det var bare som det “smalt” på kwellen, nakken stivnet og tidenes migrene var bare et faktum. Har mer eller mindre sovet siden da, litt i senga og litt på sofaen. Våknet kl halv 6 i morges stiv som eg stokk, men kjenner at hodet er bedre, men kroppen er fullstendig skambanket! Målet for dagene er å komme seg i dusjen, det tror eg skal bli herlig! Det har tikket inn ganske mange meldinger, men eg har ikkje orket å scrolle på mobilen en gang, har svart noen nå i morgentimene. Takk for at dere bryr dere. Tror eg skal ha en heeelt rooolig dag ja, fullstendig kanakas for å si det sånn.

Satser på bedre skriverier senere i dag 🙂

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

9 kommentarer
      1. Eg var fullstendig ute kan du si 🙂 Nå har eg vært innom dusjen og dagen kan i grunnen bare bli bedre nå 🙂 Kjekt å se at du beveget deg på lista i dag 🙂

        Hvis du er på Snapchat kan du lære hvordan man beholder høye plasseringer uten å blogge! Jepp, det er mulig, eg bruker ikkje teknikken selv fordi eg syns det er en forba…Uting! Infulenceren babler på snapchat om et eller annet “problem” eller “nyhet” som f.eks å stille spørsmål til lesere: “Var han utro?” “Ble eg full?” “Hvilken jakken liker eg best?” osv og såååå har de Sveip Up til flere innlegg på bloggen, gjerne eldre innlegg, og der med får de masse klikk uten at de trenger å blogge. En snapchat tar jo kun 60 sek og de kan jo f.eks gjøre det mens de sitter på do, eller ligger i badekaret 🙂

    1. Tenkte på deg i går og om det var noe galt.
      Godt å se at du er tilbake igjen.
      Håper formen stiger og at det blir en bra helg.

    2. Hei. Du er savnet ja. Lurer lissom på hva det er når du ikke blogger. Blir bortskjemte.
      Godt du er på stigende form. Ha en fin helg og god bedring.
      Du skal bare vite at du er noens lyse øyeblikk i løpet av dagen. 🙂

Siste innlegg