Morsomt og veldig Miljøvennlig

Designet av Carolina Guzman

 

Det er jo lenge siden de aller fleste av oss ble overbevist om at det er smart å bruke miljøhandlenett når det handles, selv om Ali egentlig irriterer seg av og til over at me ikkje har plastposer i hus *ler* Men et handlenett som dette er eg sikker på at du ikkje har!? Eg syns de var så søte at eg bare måtte nappe ideén til meg 🙂

 

 

 

Designet av Carolina Guzman

 

De gangene eg har heklet handlenett som dette har eg brukt mercirisert bomullsgarn sammen med en tråd bøtegarn (<–Bøtegarn er det som brukes i fiskegarn). Da er det omtrent umulig å slite i stykker +
at det blir skikkelig godt “hold” uten av nettet siger ned i gulvet.

 

 

 

Designet av Carolina Guzman

 

Ok, hva passer best i din lomme dag? Du får både Ku, Gris og Sau i oppskriften. Det er nå forhåndssalg på oppskriften og den kan lastes ned førskommende tirsdag 🙂 Morsom julegave??

 

FARM FOLDING SHOPPING BAGS
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er eg billøs!! Ikkje sant!? *ler* Kanskje like godt så kan eg bare holde meg hjemme. Amira og de var uheldig på motorveien i går, kjørte forbi et byggeområde og der kom det en realivt stor stein rett i frontruta! Så nå står bilen dere på verksted og venter på ny frontrute. Milo skal til dyrlegen i dag så Amira kommer å henter oss, inntil da kan eg bare slappe av.…men Milo er ute på tur den luringen! Satser på at han kommer hjem i tide!!

Har en del eg kan gjøre på Hobbyrommet så det er der du finner meg i dag 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer
          1. Da blir det kanskje ei flott Vårpute kanskje?
            Uansett så kom du mye lengre enn det eg noen gang har klart på et temperaturteppe 😀

    1. Nei, slike handlenett har jeg så absolutt ikke! 😛 Selv har jeg 10 tommeltotter, men kanskje jeg kan høre med mamma, hun er strikke og hekle -dame. 😉

    2. De nettene va så kule🤩vil ha med en gang. Godt eg har klart målet med å lære å hekle i 2022 så da er det ett håp iallefall. Lag den en fin dag😘

    3. Hei, hei 🙂
      Leter og leter etter mønster på norsk på de fine nettene dine, og finner det ikke. Lager du ikke oppskriftene dine på norsk?? Krysser fingre og håper det er bare jeg som leter på feil sted.
      HVIS du ikke har det på norsk, så må du sette i gang med det, med en gang <3
      Hilsen ivrig hekler 😀

Siste innlegg