MOSAIC TECHNIQUE – Du blir garantert fort forelsket!

Designet av Shara Made

 

Dette er noe av det reneste og peneste sjalet i Mosaicteknikk som eg kan komme på at eg har sett! Det er bare så perfekt, rent og magisk å se på, eg blir ganske matt! Nei, du trenger absolutt ikkje være en proff for å klare dette, det kreves kun at du “skjønner” hva du gjør, men vanskelig? NEI! Overhodet ikkje 🙂 Det er bare noe du må lære og sååå kan du strikke hva du vil etter på og det er helt sant. Dessuten er det jo en kjekk teknikk å kunne, ikkje sant? Me som har strikket ei stund må bare innse at man blir ALDRI utlært, sånn er det med den saken
og det er jo faktisk det beste av alt.

Hvis du føler et behov for å øve deg på noe smått først kan du jo legge opp til noen vaskekluter?
Jepp, det kan du gjør! Du finner noe tøffe HER HER HER og HER

Det er bare å meske og kose seg!

 

 

ARCTURUS SHAWL
One Size

 

 

 

Designet av Shara Made

 

VELA SHAWL
One Size
Str 186 cm X 40 cm (Enkelt å justere)

 

 

 

* * * *

Åååå eg er så lei av at dagene bare ruller i fra meg!! Gjør jo egentlig veldig liten, men POFF så er liksom dagen over og eg sitter her om kwellen uten å ha strikket så mye som en maske!! Nei nei, dette er en utvikling som eg må få slutt på! Vel å merke var me ute noen timer i går og etter på var det jo 2 runder med middag siden Dib måtte må får seg mat før trening, så var det ut å kjøre og hjem å ordne litt. Fikk nå etter hver rigget meg til med strikketøyet og NÅ er eg klar for hællapp! Da går det kjipp kjapp etterpå 🙂 Selv om eg fikk noen gode strikketimer før leggetid føler eg at dagene ikkje blir utnyttet skikkelig! Det er den der forbaska SURRINGA mi rett og slett, og den må eg få kontroll på! Noe eg virkelig savner er å stå opp TIDLIG! Me snakker sånn kl 7 – 8, DA kan eg virkelig begynner å få noe ut av dagene, men det innebærer også at eg må komme noe tidligere i seng! Senest kl 1 hvis eg skal være oppe og fungere før 8! Eg gjorde det før og da fikk eg gjort sååå mye mer, så ja, forbedringspotensiale der ja 🙂

Nå er kl 10 og eg er ganske godt våken så dagen har jo allerede startet noe bedre, og bedre skal det bli! Skal ta meg en kjapp rydderunde og siden det er meldt regn i dag blir det heller ikkje så varmt ergo vil nok denne kroppen fungere bedre. På toppen av det hele ligger det godt an til noen timer Me-Time 🙂 Så alt i alt tror eg ikkje denne dagen blir så aller verst, trooo om eg ikkje skal shaine meg litt selv også?
Rart hvor mye bedre enn dagen kan bli av bare det!

Sitter også å lurer på om eg skal trø på med litt bling på den der hælen som skal strikkes??

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN STRÅLENDE DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei ganske fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg