Moteriktig til de minste – Norsk og Gratis oppskrift

Reklame | Dale Garn, House Of Yarn

Designet av Dale Garn/ House Of Yarn

 

Som aldri før eg vel nå LEO i vinden og du får det på det meste, ja både på klær og interiør. Har vel egentlig aldri vært særlig fan av dyremønster på klær og tekstiler, men når det er litt neddempet som dette antrekket er, ja da blir t.o.m eg ganske så svak. Åååå denne var jo superskjønn, bare seee på de der LeoSokkene over da som tilbehør!? SØTT!

 

 

Designet av Dale Garn/ House Of Yarn

 

Enten om barnet sitter til “pynt” i vogna eller labber i vei til barnehagen på egne bein er jo denne dressen virkelig flott! Akkurat nå vet eg ikkje hvem eg kunne ha strikket den til, men å strikke den fikk eg lyst til! Når du ser hvor søt denne dressen er, tenk deg da å strikke i den minste størrelsen?? En liten Leodress med tilbehør som HENTESETT! Naaaa DET måtte jo bare blitt noe av det ALLER ALLER søteste ♥ Så ja, kjenner du noen som snart får en liten? Vel, da er dette virkelig et godt tips 🙂

 

 

Designet av Dale Garn/ House Of Yarn

 

Dressen og tilbehøret er strikket BABY ULL og stort bedre blir det vei ei? Alternativt kan du strikke den i Pure ECO BABY Ull, meeen eg vil jo også si at du kan strikke den i Lille Lerke. Kanskje sistnevnte hadde vært deilig til den aller minste størrelsen? Ja for mykere enn det til en veldig liten en får du vel det gjerne ikkje ♥

 

 

KIKKI HELDRESS, LUE & SOKKER
Bildene over
Str 0/2 mnd til 24 mnd
Gratis og norsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Jadda, eg er i helgemodus eg vett du og sov helt til halv 9! Enn så lenge har eg ME-TIME og det finnes ingen bedre måter å starte dagen på 🙂 Ute plaskregner det og eg MÅ Ut en tur…Trenger Juice til vap`n og må på Posten! Har fått beskjed om at det er 2 pakker som kommer i dag + eg må sende den Taekwondo drakten som var for stor. MEN NÅ!? JuHuuu nå henger den svarte Taekwondo drakten på henger inne på skapet til Dib! Hang den der for en EXTRA motivasjon til den foreståtte Graderinga over helga! WOW det blir spennende! Dib sier han har god kontroll og at han er klar. Den ultimate utfordringen kommer i NM. Hadde han stilt med den røde beltet da er det som hører til den røde belte han får i konkurransen, men har man svart, ja da skal man kunne ALT til ALLE beltene – Blir en god del mer da ja. Dette gjelder jo helst på mønsterdelen. Er det noe han virkelig nailer hver gang så er det mønster, men frem til NM i begynnelsen av november må kan kunne 3 nye mønster helt feilfritt! Jaja eg har nå trua da for det har han bevist før. Anyway, alt som skjer fra nå og fremover er vel så mye bonus for etter tidsplanen så skulle han ikkje hatt sortbeltegradering før til neste år 🙂 Kan trygt si at han har klart å innhentet det 1,5 året med pause han hadde da han fikk det grønne belte.

Som eg nevnte tidligere i uka så har jo Ali bestemt helgas meny så i kwell blir det Taco Fredag til STOR jubel hos Amira 🙂 Ja begge ungene elsker jo Taco, men Dib skal på kino og blir jo ute hele kwellen. Mer mat på oss haha

På strikkefronten nærmer eg meg nå styggfort halsfellinga og da er det jo bare full fart på ermene og planen om  få den ferdig til 19.okt bør gå greit! Ja hvis ikkje aner eg ikkje HVA eg skal ha på meg på Strikkefestivalen *ler*. Liksom!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Åååå! Denne dressen strikket jeg til eldste da hun var i magen. Vi visste ikke om det var gutt eller jente og måtte finne noe nøytralt og det var ikke lett den gangen. Jeg var såpass fersk strikker at strikking på nett begrenset seg til drops. Litt buklete ermer og striper i overgangen mellom pinnene siden jeg strikket med strømpepinner, men dressen har stor verdi. Alle tre barna har hatt sin første reise i den dressen <3 Første gang for snart 11 år siden.

Siste innlegg