MUUD – En Strikkers Drøøøømmm….

Titt Inn Garn AS

 

O M G !
Nå har eg gåẗt sikkert 15, ja kanskje så mye som 30 runder med meg selv her hjemme!! Å ja, eg har smuugtittet på disse go`bitene her før, men da var det heldigvis utsolgt så eg fikk fort igjen hjerterytmen *smiiiler*. Men NÅ!?
Ja nå ligger ALT, absolutt ALT rett der og ALT kan forhåndbestilles!! Eg er GANSKE sikker på at eg får igjen på skatten akkurat som i fjor og blir det en reprise så kan eg kjøpe HELE serien – Til meg selv, Fra meg selv!
Ja som en “Liten” bursdagsgave på forskudd vettu, eg blir jo TROSS ALT 50 i august! (Hysj!)

Sist eg kjøpte ei dyr strikkeveske, shoppet eg fra England…Vel ja, den var ganske så dyr i utgangspunktet, men når eg er så vill i blikket at eg glemmer at det er noe som heter toll, tull og avgifter etc ble det straaaks ganske VELDIG dyrt! Ennå godt at Ali på det tidspunktet var I Libanon *ler*. Ja, jo, egentlig kan eg vel si meg enig i at det er unødvedig med ei veske til flere 1000…..eller? Øøøø veeel, ikkje alltid, nei nei NOE må da me damer
strikkere unne oss? Ja iiikkjeee sant! Så da KJØR VI:

 

HAR du bursdag i år? Ja selvfølgelig har du det!
HAR du bryllupsdag? Ja, kanskje?
HAR du jubileum? –Kjør på sier nå eg!
HAR du ønskeliste til jul? –Skriv MUUD på hele lista!
HAR du nådd et mål? –Da fortjener du en premie!
HAR du verdens beste partner? –Send h*n en link, eller 2…eller 3!
HAR du lov? –GO CRAZY!!

 

Woop Woop!

 

 

 

Titt Inn Garn AS

 

Åååå du hildrande du!! DENNE (Mars Hard -Whiskey) står aller øverst på mi liste ♥
Nå er eg akkurat som unga i en godteri butikken som bare står og PEKER i vildensky:

 

 

Titt Inn Garn AS

 

Opp i veska må eg ha en SÅNN (peker på bilder over) Bare eg må ha den i Whiskey fargen 🙂 Åsså Åsså må eg ha en SÅNN og en SÅNN, SÅNN, SÅNN, Dessuten vil eg tro om eg skal på Strikkefestival o.l så er en SÅNN veldig bra å ha med seg! For å se HELE sortimentet bør du (om du tør!) svippe innom
Her hos Titt Garn og bare ta en TITT!

 

 

EG?
Tja, eg får vel starte med å bombandere “WhatsApp`n” til Ali med linker, i tur og orden, kanskje legge inn en “trussel” her og der!? *ler så eg rister*. Utover det skal eg bare hente opp strikketøyet, puste INN med nesa
og UT med munnen til hjerterytmen igjen har kommet ned på normal.

 

 

 

HA EN STRÅLENDE
SHOPPELØRDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i HøyGir! 🙂

3 kommentarer
    1. Åh, fy flate – dette var lekkert! Jeg fyller 50 i sommer. Tror jeg må begynne å spare til gave til meg selv:)

    2. Tror faktisk det var disse jeg så på Sandnes garn idag eller så var de veldig like.Skikkelig fine uansett.Ha en fin lørdagskveld 😊

Siste innlegg