Mye KOS med nytt Strikkeprosjekt

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

 

FINALLY!! Ååå hvilken pakke ♥ Som sagt noen ganger nå så er eg virkelig utenfor komfortsonen min ang fargene, men dette var jo bare så lekkert og helt AMAZING ♥ Noe som er extra viktig for nytelsen ved et strikketøy er jo strikkepinnene!! Hjelper lite om du har godt garn hvis ikkje pinnene og garnet passer sammen! Eg har virkelig lagt min elsk på ZING Pinner og begynner å få meg en fin liten samling etter hvert ♥ Hver garntype funker med hver sin pinne, men akkurat til dette prosjektet vil ZING gjøre en meget bra jobb og eg kan nyte hver eneste maske.
Det som er extra kjekt er at såååå herlige pinner også har en fin fin pris + det er gøy at hvert pinnenummer kommer i hver sin farge 🙂 Litt fjong på det skal man jo være, ikkje det?

 

 

 

Ååå gjett om eg skal kose meg! ALPAKKA FORTE vil eg si er i klasse for seg selv, det er bare så deilig! Kan jo nevne at de Alpakka Forte sokkene som har bodd på beina mine den siste uka ikkje har sklidd ut en eneste millimeter! Akkurat like faste og gode som da de var nystrikka! SÅNN liker eg at strikkeplagg lever, derfor byttet eg ut den “vanlige” Alpakka`n som skulle vært i dette prosjektet for å få litt mer “hold” som Alpakka Forte absolutt vil gi 🙂 Fargen eg valgte heter Varm Terracotta Melert nr 703. (Vil si at det øverste bildet viser mest riktig farge)

 

 

 

Kompanjongen som skal ta følge med Alpakka Forte gjennom hele prosjektet er den like lekre Kidsilk ERLE
Eg har strikket et stort plagg i det garnet før og eg klødde overhodet IKKJE i nesa, bare for å ha det sagt 🙂 Følte bare at eg satt å strikket på ei sky, ja rett og slett. Valgte Terracotta nr 9034 i Erle ♥
Det er omtrent samme farge på disse garntypene, men pga strukturforskjell ser de litt ulike ut
og sammen vil eg tro de blir fullstendig smaching ♥

 

 

 

Ååå kan jo bli sittende her å klappe i det uendelige vettu….
Mmm…men det kan eg ikkje!

 

 

 

Nå har eg nemlig kjørt Dib på trening + eg har hatt meg en dusj så eg er virkelig i humør til å kose meg!! SÅ ja, eg skal så absolutt legge opp! Har også lastet ned oppskriften på Ipad`en og det kan også DU gjøre – Helt aldeles GRATIS! Genseren eg skal strikke heter MACEY RILLEGENSER OG HALSTUBE. Klarer ikkje styre meg nå nei, så eg legger bare Gullungen Prosjektet forsiktig ned på plassen sin for i kwell og så skal eg bare
knusekose meg noen timer, sånn er det med den saken.

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Skikkelig HAPPY Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg