Mye Restegarn? Da trenger du denne oppskriften!

Designet av Wool & Pine

 

Alle har man litt rester her og der, eller...egentlig har eg lite av både rester og påbegynte nøster for eg har jo solgt nesten alt nå..! hehe Men la oss bare ta det viktigste først: “Restegarn er ikkje synonymt med søppel,
garnet blir jo ikkje billigere bare fordi det er en rest!” At restegarnprosjekt skal selges for en slikk
og ingenting hører ingen plass hjemme.

 

 

 

Designet av Wool & Pine

 

Se bare på den flotte jakka da!?! Her trenger du slettes ikkje gå til innkjøp av 1-2 nøster i hver farger for å strikke den…No No…finn frem kurven eller posen med restegarn og jakka blir like flott den – Vil jo også koste det samme som om du kjøper alle nøstene, du er bare heldig å har garnet som rester, ikkje sant? Me må slutte å undervurdere eget arbeid og me må slutte å høre på de som tror de har hele vettet 🙂 Din tid koster like mye uansett hvilket garn du strikker i. Tenk så herlig det måtte være å trylle alt restegarnet rundt til å blir en så flott jakke??

 

VOYAGE
Bildene over
Fra 76 cm til 168 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Jøss eg begynner å bli en skikkelig morgenfugl eg!! Våknet litt over klokka 6…Samme i går, da trodde eg det var Dib sin alarm eg hørte, men det stemte ikkje…Mye mulig det var naboen sin alarm som vekket meg, noen av de uler jo som en brannalarm! I dag var det nok Helt Hjem som vekket meg…det fant eg ut da eg sjekket mobilen nå når eg sto opp…Det sto nemligen en pakke under soverromsvinduet vårt (Litt mer garn ja…)

Eg blir hentet om ca 1 time så det er best å få i seg noe havregryn. Ut i skogen og trene litt da vettu, det er meldt masse regn, men ser ut som det er opphold akkurat nå…Krysser fingrene for at regnet er forsinket noen timer 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg