Mye Restegarn, eller bare glad i farger??

Designet av Maria Loefstedt

 

Selv om noen sommerblomster fortsatt lyser opp i friske farger er det jo ingen tvil om at det er blitt høst! Var jo ute å fartet litt i går og neste gang blir det med boblekåpa på! 10 grader og mye vind = Temmelig kaldt!! Trærene er fortsatt grønn, men det varer jo ikkje lenge vil eg tro…? Er du ikkje så glad i de gyldne fargene som høsten har
å by på er det bare å sette heklenåla i sving og ta med deg vårens og sommerens farger inn i mørketiden 🙂

 

 

 

Designet av Maria Loefstedt

 

I følge infoen kan du hekle denne i det garnet du ønsker, det er bare å sette i gang 🙂 Ser at det ikkje ligger kjøpelink på Ravelry, men eg vil tro den popper opp når som helst 🙂 Legg den under favoritter enn
så lenge så glemmer du den ikkje!

 

KAHLO CARDIGAN
Bildene over
Str fra S —> XXL

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Oppdaget denne søte her for noen dager siden! Den er nesten så eg ikkje har hjerte til å plante den! Syns den er så fin som den er haha Det var i sommer at Dib spiste en avokado med den største steinen me har sett:
“Denne må du plante mamma!”, sa Dib – Vel da måtte eg jo bare. Gikk ikkje så lenge før det kom en rot,
men nå spirer den altså begge veier – Skikkelig søt!

Ok, kan med glede fortelle at det gikk strålende med Milo hos dyrlegen i går. Var å tok stingene etter det kuttet han hadde på halsen. Som vanlige oppførte han seg eksemplarisk, la seg fint ned, eg holdt han litt og legen kunne plukke ut alle 8 stingene 🙂 Det er ganske utrolig hvor rolig veloppdratt han oppfører seg i slike situasjoner.
Er bare i bilen han jamrer fælt, men likevel rolig.

Blir nok noen handling i løpet av dagen, Amira har fortsatt bilen min, men eg får den tilbake i løpet av dagen. Mens eg venter blir det nok å surre inne på Hobbyrommet, kan fortelle at det er Harry Potter stemning der om dagen 🙂 Dessuten har eg veldig lyst på Taco i kwell, det er lenge siden det!

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så gøy med avokadoen! Blir spennende å se om du får en skikkelig avokado-plante. Jeg måtte google litt, det er ikke så trolig at du får avokado på den og i det minste ikke før om fem år, men du kan få en stor fin plante til planteveggen din.
      Gøy uansett.

    2. Mange ganget tenkt å plante en sten, men lider nok av tiltakslyst når det gjelder plantestell. Men kanskje en dag jeg får ånden over meg og gjør alvor av det. Artig å se på selv om det ikke dukker opp noen frukter

Siste innlegg