Nå begynner morro`a + En smart oppskrift!

Designet av Veronika Cromwell

 

Små kjekke prosjekt er midt i blinken nå når det straks er helg 😀 Start når du legger beina på bordet for å innta fredagskwellen i morgen, avslutt og fest trådene før du legger deg på søndag. Prosjektet du holder på med nå dør ikkje av en helgepause. Dette er forresten ei skikkelig smart og stilig prosjektveske som er genial å ta med seg ut på hva enn du måtte bedrive. Flott gave er det også!

 

 

 

Designet av Veronika Cromwell

 

Heklefastheten er 20 m/22 rader/ 10 cm. Hvilket garn du velger å bruker er ikkje det viktigste.
Velg et garn som det er hold i slik at fasongen på veska ikkje forsvinner. Siden det skal sys en glidelås
i åpningen bør du også ta hensyn til det 😀

 

WEDGE PROJECT BAG
Bildene over
En størrelse

 

 

 

 

 

Etter at eg hadde fått handelen i hus hos mor mi + vannet hagen hennes var det hjem å få alt i skapene her også + vanne terrassen. Satte meg ned et øyeblikk å få fikk pakket ut alt eg kjøpte på Ikea i går. Dette systemet er jo helt perfekt for meg—-> Masse dill! Nei nei, eg har ikkje montert det på veggen ennå, Amira skal komme en dag å hjelpe meg. Hun er en skikkelig Handywoman og sammen tror eg me skal få en god løsning på alle hyllene!

 

 

 

 

Jaaa…..du veeet….eg svippet ut på Ikea i dag også eg! Gikk ut der i fra med 5 Lack hyller, dvs eg nå har 6 med den kjempelange som eg kjøpte tidligere. Det er litt jobb å få alle de opp på veggen. Men ja, eg tror dette blir bra! Ja du, vettu ka!?! Eg nevnte jo denne bokhylla eg har kjøpt som eg venter på? Fikk sendingsmelding i dag! JuHuu Da er den på vei – Gleder meg virkelig til den er i hus!

Men men har akkurat vært i dusjen, tatt på en alt for stor kosedress så det er bare å plukke opp strikketøyet!
Ble ferdig med Outlander i går – Du MÅ se den! Hvis Viaplay husker hvor langt eg var kommet så tenker
eg å fortsette med de nye sesongene av The Handmaids Tale.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg