Nå blir det GLAM Sokker

Reklame | Du Store Alpakka/ House Of Yarn


Når hjernebarken gnisser og man bestemmer seg for å strikke sokker til Prinsessa fra Stokke,
ja da er det jo bare å gønne på og ikkje spare på kruttet for å si det sånn! Eller hva?

Nå har eg aldri (egentlig merkelig!) strikket sokker i STERK, åååå det er jo så deilig det garnet!
Tenk alpakka på beina då? Deilig ♥

 

 


Eg har BOMMA på fargene her!! Da eg bestilte de så var disse 2 rosafargene ganske forskjellige, men i RL er det nesten kliss like + eg har blingsa på fargenummeret på det andre BLING Nøstet eg skulle ha. Det turkise på det øverste bildet er helt perfekt, men det andre som egentlig skulle være sølv, var beige, min feil som sagt så eg har allerede fått av gårde en AkuttMail og satser på at det ordner seg ♥

 


Den 3. garntypen er Alpakka Fur som nå dessverre allerede er ute av sortementet. Personlig syns eg det var meget trist for fy søren det er deilig!! Mulig strikkere rundt omkring fikk litt dårlige flashbach til det hysteriske syntetiske pelsgarnet!? Ikkje vet eg, men eg hadde heldigvis noen nøster liggende og det er IKKJE syntetisk,
men AKK mer deilig alpakka og merino skal du søren meg lete lenge etter!! SÅ ja, hva skal eg si? Der kan du angre på at du ikkje kjøpte noen nøster når du hadde muligheten MoHaaa

Eg har overhodet ingen tidsfrist på disse sokkene what so ever selv om det hadde vært gøy å hatt de ferdig til Prinsessa sin bursdag nå i april, men men Shit au 🙂 Uansett skal og MÅ eg jo strikke ferdig den ryggen
vettu på Amira sin kjole, egne barn først hihi

Nå ganske straks er det klart for TacoFredag her i heimen, tror eg starter med en kopp kaffi eg *Sliten.no./delux* Men ja, eg skal straks ta å trekke en vinner på den GiveAway`en fra tidligere i uka 🙂

Følg med….det kommer snart et kjapt VinnerInnlegg 🙂

 

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som GLEDER seg til å strikke sokker! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg